תקיפת הרכב עם הילדים הבוכים: בלשי משטרה עצרו עוד איש שמאל

בלשי המשטרה עצרה חשוד נוסף במעורבות בחבלה במזיד של הרכב בו נסעו אשה וילדיה הקטנים - במהלך הפגנת השמאל בירושלים • החשוד הראשון שנעצר, נשלח למעצר בית על ידי בימ״ש - והמשטרה הגישה ערר על ההחלטה
חיים טוויל
ז' אב התשפ"ג / 25.07.2023 18:00

המשטרה פתחה אמש בחקירת גרימת נזק לרכב במזיד – לאחר שמפגיני שמאל תועדו אתמול אחר הצהרים מכים בירושלים רכב בו נסעה אישה עם שלושה ילדים קטנים, וניפצו  את השמשה, לקול זעקות הילדים המבועתים.

למקצועות האלה יש ביקוש רב – ובשכר גבוה. כל יתרונות התכנית

לפי החשד, מספר מפגיני שמאל חסמו את דרכה של האישה בכביש, ובשלב מסוים אחד מהם הלם בחוזקה עם מקל דגל ישראל שהיה בידו על השמשה האחורית של רכבה וניפץ אותה, הכל אל מול ילדיה המבוהלים שישבו באותה עת במושב האחורי של הרכב.

למרבה המזל לא היו נפגעים כתוצאה מהמעשה החמור.

החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל״פ) במרחב ציון, ובמהלכה התברר כי החשודים במעשה התעמתו גם עם נהג אחר שהיה במקום, לאחר אירוע זה, ועל פי החשד נתנו מכה גם לרכבו.

אמש נעצר בגן סאקר חשוד במעורבותו במעשה, תושב הוד השרון בן 45. בסיום חקירתו נכלא, והיום הובא לבית המשפט כדי לדון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בימ״ש החליט על שליחתו למעצר בית, והמשטרה הגישה ערר על ההחלטה לבימ״ש מחוזי.

בתוך כך, לאחר פעולות חקירה של חוקרי יל״פ ציון אותר חשוד נוסף במעורבותו באירוע. החשוד, בן 39, תושב תל אביב, נעצר אחר הצהרים על ידי בלשי יל״פ ציון בביתו – ובשעה זו הוא מובא לחקירה במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות