“אתה אחד הקשקשנים הגדולים”: סמוטריץ’ בעימות סוער עם גיא פלג

העיתונאי גיא פלג טען במהלך ראיון של השר בצלאל סמוטריץ' באולפן חדשות 12 כי הוא נעצר עם פח דלק בתקופת ההתנתקות בדרך לנתיבי איילון • השר איים: "אם לא תחזור בך ברגע זה, אתה תהיה הראשון שאתבע אותו דיבה"
חרדים 10
ז' אב התשפ"ג / 25.07.2023 11:08

אחרי אישור צמצום עילת הסבירות במליאה: עימות סוער התרחש אמש (שני) באולפן חדשות 12, במהלך ראיון עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ’.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

הכתב גיא פלג טען כי סמוטריץ’ נעצר בעבר במהלך המאבק בהתנתקות עם פח דלק בדרכו לנתיבי איילון.

סמוטריץ’ זעם על הדברים והדגיש: “אני לא נעצרתי עם דלק מעולם – ואם לא תחזור בך ברגע זה, אתה תהיה הראשון שאתבע אותו דיבה”.

פלג טען, בתגובה, כי הוא מצטט את דברי ראש השב”כ לשעבר לפיהם השר נעצר עם דלק בנתיבי איילון וגם היה “בדוקאי” של השב”כ.

שר האוצר השיב לו: “גיא, אתה הרי אחד הקשקשנים הגדולים כאן באולפן הזה”.

הוא פונה לצופים ואמר: “אני אומר כמו שגיא פלג ממציא עכשיו עובדות, גיא מטעה אתכם ערב ערב והבן אדם לא יודע בכלל מה זה עובדות”.

אחר כך פנה לחברי הפאנל שהיו סביבו ואמר: “אתם מדרדרים את השיח בישראל לתת רמה ומונעים אפשרות לשיח רציני ומכבד ומעמיק בנושאים חשובות לחברה הישראלית. אנחנו מנסים לנהל את השיח הזה ואתם מחבלים בו”.

סמוטריץ’ אמר עוד: “אני יושב באולפן זמן רב ושומע רק הצגת דברים באופן חד צדדי. למעט עמית סגל – כל החברים הרבים שיושבים פה סביב שולחן הפאנל, מייצגים חלק אחד בעם. ביקשתי לחרוג מהמנהג שלכם ולתת לי לייצג את רוב העם פה, את ה-64 מנדטים. רוב העם מרגיש יותר מ-30 שנה שהוא נדרס וקולו נרמס.

“הימין היה בשלטון אבל לא נתנו לו לשלוט. חייבים לעשות סוף לצביעות שנאמרת פה כל ערב באולפן. אתם הרי יודעים טוב טוב שצמצום עילת הסבירות זה לא סוף הדמוקרטיה, אפילו לא קרוב לזה. תפסיקו לספר שקרים לציבור. פיטורי היועמ״שית לא עומד על הפרק – אמנון אברמוביץ וגיא פלג במוחם הקודח החליטו ואתם מספרים את זה לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל מילה של סמוטריץ חקוקה בסלע לעומת גיא פלג קשקשן מארץ הקשקשנים בתוכניתו ברדיו מנתק מאזינים שמנסים להשמיע ביקורת על דעתו
    27/07/2023 22:10
    אלי
  1. כל מילה של סמוטריץ חקוקה בסלע לעומת גיא פלג קשקשן מארץ הקשקשנים בתוכניתו ברדיו מנתק מאזינים שמנסים להשמיע ביקורת על דעתו