סתיו-חורף 2015 • אז מהם הטרנדים החמים לעונה הבאה?

העונה הקרה קרבה • זה הזמן לארגן את המלתחה, להתחדש ולהתרענן בחידושים הצפויים לעונה • עדכונים מהרשתות הגדולות: תכשיטים, צעיפים, תיקים, ארנקים - וגם הנעלה
תמי גיל
ד' תשרי התשע"ה / 28.09.2014 09:49

אז מה מציעה לנו אופנת הסתיו הקרובה והולכת? כמו תמיד, שיטוט בבתי האופנה יכול ללמד על הטרנדים לעונה הבאה.

ניקח, לדוגמה, את רשת H&O, המהווה קורת גג למותגים אופנתיים.

לקראת עונת הסתיו מציגה הרשת ליין אביזרים אופנתי ונחשק המתכתב עם קולקציות האופנה השונות, מעשיר את הלוק ביום ומוסיף לו טוויסט מלא השראה ושיק לערב.

קולקציית אביזרי האופנה של Tag Woman משלבת בין שלל הטרנדים שיחממו את החורף הקרוב ומציעה אופציות ססגוניות במחירים נוחים במיוחד.

 תכשיטים

מבחר שרשראות וצמידים ליום ולערב.

בין הפריטים שנבחרו בקפידה אפשר למצוא תכשיטי טקסטיל סרוגים או בשילובים של חבל ואמאייל, תכשיטי אובר סייז (במקביל להשראת מגזרות הביגוד אופנה של  החורף) בניחוח אתני יוקרתי ובשילובי מטבעות וגדילים, שרשראות קריסטל ארוכות מנצנצות, פנינים אמיתיות לבנות ואפורות בגימורים טבעיים, צמידים מתלפפים בשילובי עור ותכשיטים מטאליים ארגונומיים כסופים ומוזהבים שפשוט עושים חשק להתלבש (צילום: טל טרי)

סתיו, חורף

צעיפים

פריטי החובה לחורף המגיעים במספר גרסאות: צמר קלאסיים בדיגומים גאומטריים ובצבעוניות חורפית של אפור, ורוד, שמנת, כחול ושחור, צעיפי “שרשרת” מבדים נעימים המתלפפים בקלות ועוטפים את הצוואר וצעיפים דקים חלקים או מודפסים (אתניים, חייתיים, פרחוניים, גאומטריים) עם סיומת מתוכשטת מפתיעה (צילום: טל טרי)

 סתיו, חורף

תיקים וארנקים

מבחר תיקים וארנקים אופנתיים שיכולים ללוות אותך בכל שעות היממה, מאובזרים בחלוקה חכמה וארגונומיים לנשיאה.

בין הפריטים אפשר למצוא תיקי גב שחורים בדוגמת קווילט עם מקום ייעודי ומרופד למחשב, תיקי נסיעה אלכסוניים קטנים וגדולים במראה “ספורט גלאם”, תיקי ערב קטנים מנוחשים או פרחוניים המחוברים לצמיד אופנתי ותיקי קרוקו בצבעוניות מקסימה של שחור, אדום, נייבי, רויאל, סגול וורוד.

וגם – “שופר בג” (תיקים במראה סל קניות) בגוונים קלאסיים של לבן, שחור ונחושת מטאלית, תיקי באולינג קופסתיים, תיקים במראה “סבתא שיק” במראה מאט ובשילוב אבזם מרכזי, תיקי קולור בלוק בגווני ניוד ושחור ותיקי קנבס אופנתיים.

להשלמת המראה – מבחר ארנקי עור ודמויי עור רכים או קשים, מבריקים או מאט בגדלים משתנים ובצבעוניות מגוונת במיוחד (צילום: טל טרי). 

 סתיו, חורף

סתיו, חורף

סתיו, חורף

אביזרי חורף

להשלמת המראה החורפי הוספו למחלקת האביזרים מבחר גדול של שאלים, פונצ’ו ושכמיות, עם צווארון או בלי, בהדפסי פולקלור או גאומטריים , מבדים כמו בוקלה או מיקרו פייבר ועם תוספות של פרנזים או פאייטים.

לצידם תוכלו למצוא גם צווארוני פרווה גמישים, כפפות קצרות או באורך מרפק בשילוב עור וכובעים מחמיאים בדוגמאות ברט, “אנני הול” ו”פיסטוק” בצבעוניות אלגנטית של שחור, אפור ואדום. 

ומה באשר להנעלה?

ובכן, במותג ההנעלה ‘גלי’ הקולקציה החדשה כבר על המדפים, והיא שואבת הפעם השראתה מעולם  נעלי העבודה, המראה הגברי והסגנון הספורטיבי.

הקולקציה מושפעת כמובן מהטרנדים המובילים בעולם.

מגוון רחב של נעלי קז’ואל, לצד מבחר עשיר של מגפיים ומגפונים בשלל גבהים וצורות, עקבים וסוליות. הצבעים החורף הופכים עמוקים וכהים ביחד עם צבעי האייס החורפיים המככבים: הפנינה, האפור והלבן עם גימורים מבריקים.

Young

קבוצת מגפונים במראה צעיר ואופנתי, המתאים לשימוש יומיומי של צעירות.

הקבוצה כוללת מגפונים עם כיווצים, תוספת פרוות, בטנות חורף משובצות וצבעוניות, אבזמים, תיקתקים, גומיות, צמות ועיטורים. הנעליים מוצעות בשלל גבהים ובצבעוניות של שחור, קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ובורדו.

רכיבה ובוקרים

קבוצה קלאסית המתאימה לכל אישה ומתאפיינת העונה גם בשילובים של חומרים חדשים, גימורים מעניינים, גומיות, אבזמים ייחודים ועוד, הלקוחים מעולם הרכיבה.

מגפוני הבוקרים מוצעים בגובה 3/4 או גבוה עד הברך עם סוליות ועקבים יציבים ונוחים. הצבעוניות חורפית וכוללת גווני חום ושחור.

Army Look

קבוצה השואבת השראתה מעולם נעלי העבודה והפלדיום, עם השפעה של הטרנד הצבאי. הקבוצה כוללת מגפיים ונעליים בשילובי שרוכים, פרוות, סריגים, דפוסים מנומרים, סוליות טרקטור וצבעוניות חורפית עשירה הכוללת:  צהובים, קאמל, אפורים ושחור.

פרוות וסריגים

קבוצת מגפיים ומגפונים לשימוש עירוני, המשלבת סריגים בסגנון גרביים סרוגות, וכן פרוות נעימות וחורפיות בהשראת עולם האגדות והפנטזיה. הנעליים במראה עכשווי, נעים ואוורירי, בצבעוניות של אפור, שחור, כחול, חאקי וחומים.

לבן-אייס

טרנד שמקבל השראתו מהריי השלג. בקולקציה ניתן למצוא מגפיים בצבעי לבן אייס ובצבעי לבן, פנינה ואפור, בגמורים מבריקים למיניהם.

 Fashion sport

הטרנד הספורטיבי ממשיך ומקבל העונה פרשנות ייחודית. הקבוצה כוללת מגפיים ונעליים בשילובי בד וקנווס ובגבהים שונים, עם דיטיילים הלקוחים מעולם נעלי הספורט, גימורי לאק, קווילטים, גוונים חזקים, שילוב שרוכים צבעוניים, סוליות לבנות ושילובי פרוות בגמורים.

 המראה הגברי

קבוצת דגמים בלוק גברי בתוכם מגפי הצ’לסי המפורסמות במגוון צורות צבעים וסגנונות בינהם: מגפי צ’לסי עם דפוס נחש, גימורים מבריקים, זמש, לצד המגפונים הקלאסיים.

סירות ועקבים

ליין רחב של נעלי סירה שטוחות או עם עקבים, בעיצובים ייחודיים במגוון צבעים וצורות. בקבוצה נעלי סירה חלקות, עם גימור לק, בתוספת  כפתורים, פפיונים ועוד ובמגוון צבעים רחב. בנוסף, נעלי סירה מתקפלות המגיעות עם תיק יציאה קטן וטרנדי, שאליו הן נכנסות. צבעוניות: ניוד, ורוד, שחור, נייבי, אפור ודפוס נחש.

נעלי בית

מגפוני בית סרוגים או לחילופין נעלי בית עשויים מחומר דמוי צמר כבשים  רך ונעים. לקבוצה סוליות PVC עמידות, המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה. בנוסף, אפשר למצוא קבקבי בית במגוון דוגמאות אחרות במגוון צבעים לנוחיותה וטעמה של כל אישה.

סתיו, חורף

סתיו, חורף

סתיו, חורף

סתיו, חורף

סתיו, חורף

סתיו, חורף

צילומים: מנחם עוז

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות