מגל ולוינסון בוויכוח סוער: “אתם פשיסטים, אתה לא מתבייש?”

לוינסון ומגל התווכחו על מצבו הבריאותי של ראש הממשלה • חיים לוינסון: "מה בושה בזה שאדם בן 74-73 נזקק לסיוע קרדיולוגי? למה לשקר?" • ינון: "אני מאמין לו, כולם מאמינים, תפסיקו לנפח"
חרדים 10
ה' אב התשפ"ג / 23.07.2023 13:28

ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את תוכניתם הבוקר (ראשון) ברדיו 103FM, בהתייחסות להליך השתלת קוצב הלב שעבר הלילה ראש הממשלה בנימין נתניהו ב’שיבא’ תל השומר.

תיקון הזיווגים ההיסטורי בט”ו באב: קדימה, תשלחו שמות של רווקים

“תסביר לי למה נתניהו משקר. זה חלק מהשואו שהוא משקר? הבן אדם התעלף. הייתה לו הפרעת קצב, טוב עשה שהלך לבית החולים. מה בושה בזה שאדם בן 74-73 נזקק לסיוע קרדיולוגי? למה לשקר? שבת שעברה ניסו להסביר שזאת התייבשות”, תקף לוינסון בפתח דבריו.

מגל השיב: “די, זה לא מעייף, אתם בטנטרום על נתניהו”.

לוינסון התעקש והמשיך: “ודאי שזה מעניין, למה מדינת ישראל תקועה? כי ראש הממשלה שקרן ובגלל שהשקר אומנותו, אדם שהיה בו אמון מינימלי היה יכול לנהל משא ומתן עם אויביו ותומכיו. אחת הסיבות שהמדינה נמצאת במצב העגום שהיא נמצאת בה היא שמנהיגה שקרן”.

ינון, מנגד, טען כי הוא מאמין לנתניהו: “אותו מנהיג שאתה נואם עליו זכה לתמיכה של רוב הציבור.ודאי אני מאמין לו, כולם מאמינים לו, הסר דאגה מלבך. אנחנו מאמינים לו, תפסיקו לנפח.

“אדוני, דרך ארץ קדמה לתורה. הכל יהיה טוב, לא האליטה הזו תחליט לנו אילו חוקים אנו מעבירים. אנו עדיין חיים בדמוקרטיה, עדיין יש פה רוב ואנו בוחרים כנסת, ממשלה וראש ממשלה. יש מצור ביטחוני שאנו נתונים בו, והם פשוט פוגעים בביטחון של כולנו. דבר אחד הוכחתם – הגוש החילוני השמאלני הפרוגרסיבי הוכיח שאין לו אלוהים. אין לכם אלוהים. באמת נסתדר פה בלעדיכם”.

לוינסון השיב לו בחריפות: “אני חושב שהחברה הישראלית במשבר, צריך להסתכל על שורפי האסמים מהצד שלכם. במצב הזה אלו שתי מדינות ששונאות אחת בשנייה. אני חושב שאנו לא אותה מדינה, כמה שלא ננסה לטשטש את זה. אתם רוצים לשבור את הדברים שמחברים בינינו אז זה המצב”.

מגל ענה: “אתם פשוט חבורה של קלי דעת שזורקים סיסמאות. כל התבהלה שלכם זה מדברים שאולי יקרו, ועל זה אתם שורפים את המדינה”.

בתשובה לשאלה של לוינסון מה הממשלה רוצה לעשות, השיב מגל: “יש פה אליטה שהיא לא נבחרת, והחלטתם שלה תהיה את המילה האחרונה. המילה האחרונה צריכה להיות של נבחרי הציבור. אתה לא מתבייש? אתה מדבר על זכויות פרט? אתה צריך להתבייש שאתה תומך במחאה הכי פשיסטית ומיליטריסטית שהייתה פה? אתם פשיסטים, אתם משתמשים בצבא כקרדום לחפור בו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות