לאחר מתקפה בשידור חי: אמסלם בתגובת מחץ למגיש דני קושמרו

השר דודי אמסלם הגיב לדברים שהטיח בו מגיש 'אולפן שישי' דני קושמרו: "אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?" אמסלם בפוסט עם תמונות: "עשיתי מגיל 18 בסדיר ועד גיל 40 במילואים שרות כמפקד טנק בכל הגזרות - מסיני ועד לבנון"
אבי כץ
כ"ז תמוז התשפ"ג / 16.07.2023 15:43

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם השיב היום (ראשון) למתקפה של מגיש ‘אולפן שישי’ דני קושמרו והרמטכ”ל לשעבר דן חלוץ נגדו.

המגיש האשים את השר, שכינה השבוע בכנסת את פציעת המפגין אל”מ (במיל’) אודי אורי ממכת”זית המשטרה בעת פינוי נתיבי איילון כ”שריטה ליד העין” – ב”אמירה מגעילה על לוחם בצה”ל שכמעט איבד את עינו”, ותקף את אמסלם: “לקרוא לו צפונבון שקיבל שריטה בעין. אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?”

בתגובה פרסם אמסלם פוסט ברשתות החברתיות, לצד תמונות, בו כתב: “מר חלוץ ומר קושמרו היקרים, סתם לידיעתכם, עשיתי מגיל 18 בסדיר ועד גיל 40 במילואים שרות כמפקד טנק בכל הגזרות – מסיני ועד לבנון.

“השתתפתי ברוב המבצעים וביצעתי 35 ימי מילואים בט”ש ועוד 14 ימי אימונים בכל שנה, והטנקים בזמננו לא היו ממוזגים וה’מאמות’ לא הכינו לנו חביתות ירק במועדון היוקרתי, אכלנו בעיקר לוף וגולש בקופסאות שימורים. אנא מכם, כדאי לעדכן את דף המסרים”.

השר  אמסלם אמר ביום שני האחרון במליאת הכנסת: “שוטרים שברו ראשים של חרדים בשבת עם סוסים ופרשים, פצעו אותם, שלחו אותם לכל חדרי המיון.

“אבל פה, חס ושלום, היה אחד נשרט ליד העין, שלחו אליו את ה-BBC וכל רשתות הטלוויזיה, למה? כי אחד צפונבון נפצע בעין, חס ושלום איך יכול להיות?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמסלם
    17/07/2023 10:21
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ערסלם,איש גס רוח,בושה למדינה ולכנסת,אוכל חינם שחי על חשבוננו,שר האטום,בדיחה מהלכת,לך לעבוד במפעל עופות,תמשיך את המסורת המשפחתית,בא להקיא ששומעים ורואים אותך בטלוויזיה.