אחרי שתקשר עם רופאיו: הגרב”מ אזרחי יעבור מחר פרוצדורה רפואית

ראש ישיבת 'עטרת ישראל' תיקשר הבוקר עם הרופאים, המשפחה והסובבים • "הוחלט על פרוצדורה רפואית על מנת שראש הישיבה יוכל להמשיך את מסירת התורה והרבצתה כימי קדם" • ההליך הרפואי יתבצע מחר
יוסף גרינבוים
כ"ג תמוז התשפ"ג / 12.07.2023 14:34

בהתייעצות עם בכירי הפרופסורים, המטפלים בראש ישיבת ‘עטרת ישראל’, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, חבר מועצת גדולי התורה של ‘דגל התורה’ וזקן ראשי הישיבות, המאושפז מאז צהרי יום השבת ב’הדסה עין כרם’ בירושלים,  הוחלט כי ראש הישיבה יעבור הליך רפואי שצפוי להקל על נשימתו.

מהודעה מבית ראש הישיבה נמסר, כי “אחר שהבוקר תיקשר ראש הישיבה עם הרופאים המשפחה והסובבים, הוחלט על פרוצדורה רפואית על מנת שראש הישיבה יוכל להמשיך את מסירת התורה והרבצתה כימי קדם”.

הפרוצדורה הרפואית תתבצע  מחר בבוקר “ונדרשת סייעתא דשמיא מיוחדת להצלחתה ובעזרת ה’ בזכות תפילות הרבים וקבלות של עם ישראל לישועתו נתבשר במהרה בשובו של רבינו לאיתנו הראשון”.

עוד נאמר בהודעה: “הציבור מתבקש לקרוע שערי שמים לרפואתו המהירה והשלימה של ראש הישיבה ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתוך שאר חולי ישראל במהרה”.

ראש הישיבה בן ה-94 פונה בשבת בצהרים בהכרה מלאה מקרית הישיבה בעיר מודיעין עילית לבית החולים ‘הדסה עין כרם’,  עקב מצוקה נשימתית. בהמשך הידרדר מצבו והוא הורדם והונשם, אולם מאז השתפר מצבו וחל “שיפור ניכר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות