פעילת שמאל תקפה חסיד חב”ד – ולא ציפתה לתגובה המהממת שלו

פעילת שמאל תקפה מילולית חסיד חב"ד שהניח תפילין לשני נערים בני 14: "אל תוריד להדתה את הילדים האלה, אסור לך - אתה יכול להיכנס לכלא" • אבל בעוד הפעילה דיברה בצורה לא נאותה, החסיד ענה לה בשלווה ובחמימות • עיתונאי: "זו הגדולה האמיתית של חב"ד"
אבי כץ
ט"ו תמוז התשפ"ג / 04.07.2023 11:52

ככה עונים: בווידאו שהופץ ברשתות החברתיות – וזעזע רבים – מתועדת פעילת שמאל המבחינה בשני נערים בני 14 שהניחו תפילין בדוכן שמפעיל חסיד חב”ד צעיר, כשהיא תוקפת אותו מילולית, בצורה לא נאותה, ואילו הוא לא איבד ולו לרגע את השלווה – וענה לה בנעימות ובחמימות.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

“הוא מבטיח לכם משהו? אתם לא חייבים לעשות את זה אתם יודעים” אומרת פעילת השמאל לשני הנערים.

החסיד ממהר להבהיר: “הם לא חייבים לעשות את זה, אבל רוצים”. פעילת השמאל בתגובה משתלחת בו ואומרת: “אני לא מדברת איתך כרגע”.

לנערים אמרה: “הוא פנה אליכם? זה אסור על פי חוק, אתה קטין. זה שהוא פנה אליכם, תעשו את הדברים כשאתם לבד – איפה ההורים שלכם?”.

החסיד לא התייאש ואמר לה: “אני שומר על האחים שלי, כל יהודי הוא אח יקר”.

בתגובה הטיחה בו שוב: “לא דיברתי איתך, תהיה בשקט”.

הפעילה ניסתה להבהיל את הנערים ואמרה להם: “זה שאדם מבוגר מבקש מכם לעשות דברים, זה נגד החוק. אתם קטינים, אסור לכם. אסור לו לפנות אליך ולהכריח אותך לעשות את הדברים האלה”.

החסיד ניסה שוב להסביר את עמדתו, אך ספג גם הפעם מילים בוטות. “לא דיברתי אליך, תסתום. אל תוריד להדתה את הילדים האלה, אסור לך – אתה יכול להיכנס לכלא”.

בעקבות הסרטון המזעזע – נזעק העיתונאי יקי אדמקר, חבר הפאנל בתכנית ה’פטריוטים’ בערוץ 14 ואמר: “הגיבור הגדול בסרטון הזה – הוא שליח חב”ד. הוא שומר על קור רוח וסבר פנים וחיוך, וזו הגדולה האמיתית של חב”ד שמייצרים אחדות בעולם כולו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חסיד חבד היקר
    04/07/2023 22:05
    רחל
  1. מי את בכלל? מה את חושבת לעצמך? באיזה בית גדלת? האם את בכלל יהודיה. התנגת לפחות כמו אלהים. אלהים מעלה ומוריד. שכחת שאת בשר ודם. שכחת מה זה לשון הרע. את משתיקה אותו מספר פעמים, “הוד רוממותה”. הוא מצידו לא פצח באותה שפה שלך. הוא בעיני רבים הנאור, ואת חסרת חיים וריקנית

  2. יפה מה שאמר
    06/07/2023 03:59
    דוב
  3. “כל יהודי רוצה לעשות מצוה” גם זה אמר החסיד היקר שיחי’