התנפל על חרדי ברכבת הקלה: “חבל שהיטלר לא סיים אתכם את העבודה

ההסתה נגד החרדים משתוללת ברחובות ובתחבורה הציבורית • הערב הטיח נוסע, ככל הנראה מלחין ויוצר ידוע בירושלים, באברך חרדי שישב מולו ברכבת הקלה בבירה: "חבל שהיטלר לא סיים איתכם את העבודה" ו"חבל שהיטלר לא חיסל אותכם"
חיים טוויל
ט' תמוז התשפ"ג / 27.06.2023 22:52

ההסתה נגד החרדים משתוללת: הערב (שלישי) מפרסם איש התקשורת אריאל אלחרר בחשבון הטוויטר שלו תיעוד של תקיפת חרדי – במהלך נסיעה ברכבת הקלה.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

אלחרר כתב לצד הסרטון: “אברך חרדי, אדם מכובד יושב לו בשקט עם עצמו לאחר יום עמוס, ברכבת הקלה בירושלים, באחת התחנות עולה אדם שטוף שנאה ומתיישב מולו, בלי שום דין ודברים לפני הוא זורק לעבר האברך ‘חבל שהיטלר לא סיים איתכם את העבודה'”.

אלחרר הוסיף וסיפר: “בחור חרדי בשם אלעזר כהן שישב במושב על יד שמע והזדעזע, שלף מיד את המצלמה ואמר לו, ‘תגיד את זה שוב אם אתה גבר’, פתאום הגיבור הגדול התחיל לפחד. בסוף איכשהו הוא מלמל את המשפט המזעזע שוב, בושה”.

האיש, שהוא ככל הנראה מלחין ויוצר ידוע בירושלים, השמיע מילים בוטות וחזר על המשפט: “חבל שהיטלר לא חיסל אותכם”.

תיעוד הוידאו, כצפוי, הפך לויראלי ברשתות החברתיות וגרר מאות תגובות.

“תודה רבה ללפיד וחבריו שהפקירו את הדם של החרדים”, כתב הגולש יוסף כהן. גולש נוסף כתב: “אני לא פסיכיאטר אך הוא באמת נראה לא בסדר. עם כל הכעס שיש לי על משמיצי אחיי החרדים, במקרה הזה נראה שהבחור לא ממש איתנו”.

וגולש בשם קובי צייץ: “חולה נפש כמו ההיא משבוע שעבר אתו אין לי בעיה, יש לי בעיה עם היאיר גולנים והברקים למיניהם שמסיתים אותם”.

בשבוע שעבר הותקף עו”ד ישראל הירש, חרדי תושב הוד השרון שנסע באוטובוס בעירו, מילולית על ידי אישה חילונית, שהתנפלה עליו: “תרד מהאוטובוס יא משתמט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות