בוסו דרש משרן השכל לרדת מדוכן הנואמים – ולא תאמינו מה הסיבה

חברת הכנסת מהמחנה הממלכתי נאלצה לרדת מדוכן הנואמים עם בתה התינוקת, לאחר שסגן היו''ר הסביר לה שהייעוץ המשפטי של הכנסת לא מאפשר לנאום עם ילדים • השכל: "מביאה את הבת שלי לעבודה לא בשביל פרובוקציות ולא בשביל לייקים. החלטה עצובה ומשפילה"
אבי כץ
ח' תמוז התשפ"ג / 27.06.2023 20:09

חברת הכנסת  שרן השכל מ’המחנה הממלכתי’ ניסתה לנאום היום (שלישי) במליאת הכנסת – כשהיא מחזיקה בידיה את בתה התינוקת, כדי להציג הצעת חוק שיזמה.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אוריאל בוסו, אמר להשכל שהייעוץ המשפטי של הכנסת אינו מאפשר לנאום עם ילדים – וביקש ממנה לרדת מהדוכן.

בתגובה כתבה ח”כ השכל: עצוב שיו”ר הכנסת, שיש לו תאומים בבית, בוחר למנוע מאישה עם ילדים מלעלות לדוכן המליאה ולהציג את הצעת החוק כמו כל חבר כנסת. אני מביאה את הבת שלי לעבודה לא בשביל פרובוקציות ולא בשביל לייקים, אלא כי אני אמא ואני רוצה לשלב בין האמהות שלי לקריירה, כמו כל אמא במדינת ישראל.

“מהיום הראשון התחייבתי ללכת עם האמהות שלי בגאון וללא בושה, לא להסתיר או להתבייש, אלא להוכיח לנשים באשר הן שאפשר וצריך לנרמל את האמהות בכל מקום, גם בכנסת ישראל. ילדים זה לא אביזר, ולא דבר כלשהו שאסור להציג על הדוכן, זה חלק מאיתנו וממני באופן אישי. ליו”ר הכנסת יש שיקול דעת והוא עשה היום החלטה עצובה, והאמת משפילה ונוראית כלפיי וכלפיי אמהות אחרות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם את שרן
    28/06/2023 06:21
    רמי
  1. איך הדרדרת שרן אחת ההבטחות בליכוד כל כך תמכתי בך.צר לי שגדעון סער דירדר אותך.חבל