כמה ימים שוהים התיירים בישראל, ומי מהם מוציאים הכי הרבה כסף?

מחקר חדש של חברת מאסטרקארד חושף נתונים מעניינים על התיירים שמגיעים לישראל • על מה התיירים מוציאים את כספם בישראל? מי מוציאים הכי הרבה כסף במסעדות? ומי מבזבזים הכי הרבה ברשתות הקמעונאות?
חרדים 10
כ"ה סיון התשפ"ג / 13.06.2023 21:03

מחקר חדש – שפורסם על ידי חטיבת המחקר של מאסטרקארד בשימוש Tourism Insights Platform – מגלה נתונים מעניינים על התיירים שמגיעים לחופשה בארץ הקודש.

מהמחקר,  עליו דווח שמעון יעיש  ב’ישראל היום’, עולה כי חודש נובמבר הוא החודש שבו בוצעו הכי הרבה עסקאות אשראי במהלך שנת 2022 על ידי תיירים. בחודש זה בוצעו 10.1% מסך ההוצאות השנתיות. חודש אוקטובר הוא השני בהיקף העסקאות עם 9.7%, והחודש החלש ביותר הוא כצפוי ינואר, עם 4.6% מסך כל העסקאות.

המחקר מבוסס על נתוני אמת של הוצאות בכרטיסי אשראי, אך אינו כולל כל מידע אישי, והנתונים מוצגים בצורה אגרגטיבית ואנונימית.

וכעת לדברים המעניינים באמת: כמה ימים שוהים התיירים בישראל?

לפי נתוני המחקר, האמריקנים הם התיירים שנשארים כאן הכי הרבה זמן, והם מגיעים לחופשה ממוצעת של 8.4 ימים. עוד עולה מהמחקר, כי הבריטים נשארים כאן 7.7 ימים בממוצע, הקנדים – 6.8, הגרמנים – 5.9, השוויצרים והצרפתים – 5.4 ימים, הברזילאים – 5 ימים, וההולנדים – 4.7 ימים.

מי הם התיירים שמוציאים הכי הרבה כסף במהלך החופשה בישראל?

ובכן, המובילים הם האמריקנים, עם הוצאה ממוצעת של 1,042 דולרים לביקור; אחריהם השוויצרים, עם 1,039 דולרים לביקור; ורחוק מאחוריהם הבריטים, עם 788 דולרים לביקור; האמירותים עם 734 דולרים לביקור; הקנדים מבזבזים כאן 691 דולרים לביקור; הצרפתים – 655 דולרים; הגרמנים – 624 דולרים; וההודים – 536 דולרים. הממוצע עומד על 806 דולרים לביקור.

על מה התיירים מוציאים את כספם בישראל?

על פי הנתונים, האיטלקים הם אלו שמוציאים הכי הרבה כסף במסעדות, ו־34% מסך ההוצאות שלהם בישראל הם במסעדות, קצת אחריהם ההולנדים עם 31%, ומי שמאוד מתעניינים בקולינריה הישראלית הם גם האמירותים עם 24%.

התיירים ההולנדים הם אלו שמבזבזים הכי הרבה כסף על תחבורה ונסיעות (10% מכלל ההוצאות), ומי שמבזבזים הכי הרבה ברשתות הקמעונאות הם המקסיקנים – 20% מסך ההוצאות שלהם בישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות