השר מאיר פרוש: מה שעשו לשמחה רוטמן מצער, אין למחאה גבולות

שר ירושלים ומסורת ישראל השתתף ב'כנס ירושלים' של ערוץ 7 ועיתון 'בשבע' בניו יורק: "לא יכול להבין את אלה שקוראים להפגנות, למה הם מבליטים את עניין הדתיים? כי מה? הדתיים הם לא שווי זכויות?"
חרדים 10
ט"ז סיון התשפ"ג / 04.06.2023 22:29

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש השתתף הערב (ראשון) ב’כנס ירושלים’ של ערוץ 7 ועיתון ‘בשבע’ בניו יורק – והתייחס בפתח דבריו להטרדות שספג ח”כ שמחה רוטמן ממפגינים בעיר.

“ראיתי מרחוק את המפגינים. הפגנות זה דמוקרטי. אני מביע צער על מה שעשו לשמחה רוטמן, אחד הח”כים היעילים והבולטים בכנסת הזו. חבל שלא יודעים לצייר גבולות – אבל הפגנות זה דבר דמוקרטי”.

פרוש נשאל כיצד הוא מתייחס לנראות של הממשלה ולמתקפות נגד המפלגות החרדיות: “אני לא יכול להבין שאלה שקוראים להפגנות, למה הם מבליטים את עניין הדתיים? כי מה? הדתיים הם לא שווי זכויות? הממשלה הזו לפני שנה וחצי, העבירה 54 מליארד ש”ח לפלסטינים, לערבים, שלא רק שהם לא משרתים.

“המוחים חוצים קו אדום, יש מהם בהנהגה שקוראים לא לשרת. השמאל אומר שאם הכנסת תעביר את הרפורמה הם לא ישרתו. אנחנו לא אמרנו שלא נשרת בגלל שהמדינה לא מתנהלת לפי ההלכה, אנחנו מבקשים דחייה לעוד לומדים”. .

לדבריו, “הם מרגישים שבאמצעות דיבור על חרדי, זה יוסיף להם קולות. אבל הרבה דברים שנתניהו עשה לפיד צעד נגד זה, ובסוף אימץ את זה, כמו חוקים נורווגיים, מה שקרא לזה בזבוז. כשהוא היה בשלטון, השאיר את זה. גם לפיד ואנשיו היו מוכנים לתת לנו הרבה מאוד כסף לחינוך שלנו, כשהוא רצה שלא יצביעו נגד התקציב.

“אני מאוד מקווה שאחרי שהעברנו את התקציב, הממשלה הזו יש לה לפחות שנה וחצי בלי דיונים והתכתשויות סביב תקציב, והיא עולה על דרך המלך”.

על ירושלים אמר:  “לא הכל הולך בקלות בירושלים, אפילו ההיפך, דווקא בגלל שהיא עיר כל כך מיוחדת, האתגרים בה מיוחדים, הגיוון באוכלוסייה, הקשיים הכלכליים, ולצערנו גם הטרור והרדיפה הבין לאומית. ברוך ה’, ירושלים עכשיו בתקופה של רוגע ושקט, וצריך להתפלל שזה יימשך כך. תספרו לאנשים שלא מכירים את האמת על ירושלים, תנסו להביא יותר אנשים לירושלים, כי אין טוב ממראה עיניים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות