פוגל: לא בטוח שאצביע בתקציב • אקוניס: תפסיקו להתנהג בילדותיות

יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל: "ני ארים את האצבע רק בדברים שאני מאמין בהם" • השר מהליכוד: "מציע לבן גביר להתרכז בתחומי משרדו ולא להחרים הצבעות. הוא לא עוד חבר כנסת באופוזיציה ולא אזרח מהשורה"
אריה ריבקינד
י"ז אייר התשפ"ג / 08.05.2023 11:38

במפלגת עוצמה יהודית מגבירים את האיומים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו – ואחד מחברי המפלגה אף מאיים שלא ישתתף בהצבעות על תקציב המדינה.

לפי שעה שורר נתק בין ראש הממשלה ובין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

יו”ר הוועדה לביטחון לאומי, ח”כ צביקה פוגל, אמר הבוקר (שני) בראיון לרדיו ‘קול ברמה’: “במסגרת הזאת שאנחנו לא יכולים לקדם מדיניות, אני ארים את האצבע רק בדברים שאני מאמין בהם”.

הוא הוסיף ואיים: “אני לא בטוח שתראו אותי בתקציב, אם אפשר יהיה להעביר את התקציב בלעדינו”.

עם זאת הוא שלח מסר ברור לאופוזיציה: “אין לאופוזיציה מה לצהול ולשמוח מהעובדה שאנחנו מחרימים את הממשלה. אין לנו כוונה לתת להם לחזור לשלטון”.

השר אופיר אקוניס מהליכוד תקף היום בריאיון לרשת ב את השר איתמר בן גביר, על החרם שהכריזה  מפלגתו על הקואליציה.

“אני מציע מכל הלב לשר בן גביר שיתרכז בתחומי משרדו, ולא יחרים בצורה ילדותית ישיבות ממשלה והצבעות בכנסת”, אמר אקוניס: “הוא צריך להבין שהוא אינו עוד חבר כנסת באופוזיציה ולא אזרח מהשורה, הוא שר בממשלה שחלה עליו אחריות קולקטיבית ומיניסטריאלית”.

אקוניס התייחס לאחריות של השר בן גביר במשרדו: “מציע לו לטפל מיידית בדבר שהוא הבטיח, ושרבים מאזרחי ישראל האמינו לו, בעניין המשילות. האלימות בכבישים ובמגזר הערבי היא בלתי נסבלת, ואני אומר זאת כאזרח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות