“אוכלים חינם”: אחד מבעלי ‘אנג’ל’ השתלח בחרדים – בפוסט שנמחק

יואל שפיגל, נכדו של מייסד המאפייה, אחיין של המנכ"ל ואחד מבעלי המאפייה, פרסם פוסט חריף נגד החרדים: "אין גבול לחוצפה של חלק מהציבור החרדי - אוכלים חינם ומלחכי הפינכה, משתמטים, חשוכים בדעותיהם ובעיקר צבועים!" • הפרשן יעקב ריבלין: "הוא גמר איתי לנצח נצחים"
חרדים 10
ט"ז אייר התשפ"ג / 07.05.2023 00:42

יואל שפיגל, נכדו של מייסד מאפיית ‘אנג’ל”, אחיין של המנכ”ל ואחד מבעלי המאפייה, פרסם ביום שישי פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו תקף בחריפות את החרדים שבחרו להחרים את מוצרי אנג’ל.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

מאוחר יותר, הפוסט נמחק.

שפיגל כתב: “אין גבול לחוצפה של חלק מהציבור החרדי במדינת ישראל. אוכלים חינם ומלחכי הפינכה, משתמטים, חשוכים בדעותיהם ובעיקר צבועים!

“עמר בר לב הוא יו”ר הדירקטוריון של מאפיית אנג’ל (אותה מאפייה שסבי ואחיו הקימו לפני יותר ממאה שנה ודודי ממנכ”ל שנים רבות), אבל הרבה לפני תפקידו כיו”ר דירקטוריון הוא אזרח במדינת ישראל (אזרח עתיר זכויות לאור עברו), וכאזרח יש לו את הזכות למחות ולהפגין במקום ובזמן שיבחר ויחפוץ כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק”.

הוא הוסיף: “לא זכור לי שיש חוק שאוסר להפגין מול בית של רב כזה או אחר, והתגובה של ציבור אוכלי הנבלות והחינם נובעת מפחד והיסטריה כי החבל הולך ומתהדק על צווארם.

“נגמרו ימי אכילת חינם”, הדגיש. “יום הדין קרב ובא ושום חרם או קריאות לחרם לא יעצרו אותנו מלתקן עוול של שנים ולשים סוף להשתמטות ולפרזיטיות.

“המאפייה תשרוד, בזה אני בטוח אבל גם אם אתם מתנגדים לעזות המצח והחוצפה שיש לציבור החרדי המחרים (נכון, לא כולם כאלו), עשו מעשה וקנו היום כיכר לחם אנג’ל – על אפם וחמתם”.

בסיום תקף: “אם אין לכם – תאכלו ***. מושחתים נאמסתם. ליברמן – שיחקת אותה”.

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה “יואל שפיגל הנכד של מייסד מאפיית אנג׳ל בפוסט אנטישמי ומלא שנאה ואיומים כלפי הציבור החרדי ‘יום הדין קרב’, מדגים איך מי שנולד עם כפית של כסף בפה בדרך יהרוס ויחסל חברה משפחתית שהוא עתיד לרשת. שפיגל קבל עצה קטנה – תכבד את קהל לקוחותיך באשר הם, בזכותם ורק בזכותם יש לך לחם על השולחן”.

העיתונאי אבי רבינא צייץ: “מתברר שהנכד של מייסד מאפיית אנג’ל לא באמת מחק את הפוסט שלו, מי שהסיר את זה אלו פייסבוק העולמית שהבינו שההסתה הזאת עוברת כל גבול ואין לה מקום ברשת. אם אנג’ל חושבים שהמחאה הזאת תעבור מן העולם הם טועים, הציבור החרדי לא ייתן פרס למי שרומס אותו ואת ערכיו. נפלתם על הדור הלא נכון!”

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין הגיב על הפוסט: “קראתי את הפוסט (שנמחק) של יואל שפיגל מבכירי מאפית אנג׳ל. מבחינתי זו הכרזת מלחמה רשמית. הרבה יותר מההפגנה של בר לב מול הגר״ג אדלשטיין. ההוא הגיע לשם כאדם פרטי ולא כנציג המאפיה (כן. מה שאתם חושבים) אבל כששפיגל מכנה אותי פרזיט ושולח אותי לאכול ממקום מסוים הוא גמר איתי לנצח נצחים”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות