ח”כים: החרם על ‘אנג’ל’ צריך להימשך עד שעמר בר לב יפוטר!

ח"כ לימור סון הר מלך: "לא יכול להיות שמגיע יו"ר דירקטריון אנג'ל ומפגין מול ביתו של אחד מגדולי הדור" • סגנית שר האוצר: "מבינה לגמרי את הציבור החרדי. מגיע אדם פוליטי, מכניס את האצבע לעין ומבזה תלמידי חכמים" • תיעודים מהריכוזים החרדיים: החלות של אנג'ל נשארו בארגזים
אריה ריבקינד
י"ד אייר התשפ"ג / 05.05.2023 12:01

החרם על רשת ‘מאפיית אנג’ל’:  חברת הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית הודיעה הבוקר (שישי) כי היא מצטרפת לחרם החרדי על רשת המאפיות – לאחר שעמר בר לב, שמונה לאחרונה ליו”ר דירקטוריון החברה, השתתף בהפגנת ‘השיוויון בנטל’ המסיתה ליד ישיבת פוניבז’ וביתו של  מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין.

ההילולא מתקרבת: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

בראיון לרן בנימיני ברשת ב אמרה כי היא “משתתפת בחרם על אנג’ל. לא יכול להיות שמגיע יו”ר דירקטריון אנג’ל ומפגין מול ביתו של אחד מגדולי הדור. ההתבטאויות של בר לב הן מאוד בעייתיות, מבטאות איבה, שנאה עמוקה ובורות ביחס לעולם הזה. החרם יסתיים כשעומר בר לב ייתן את הדין הזה. החרם צריך להימשך עד שיפוטר”.

גם סגנית שר האוצר, חברת הכנסת מיכל וולדיגר, התייחסה היום, בשיחה עם פרופ’ אריה אלדד ב-103FM, לחרם החרדי על מאפיית אנג’ל: “אני ברמת העיקרון נגד חרמות, אני לא אוהבת חרמות וחושבת שזה לא נכון. יחד עם זאת, אני מבינה לגמרי את הציבור החרדי. מגיע אדם פוליטי שמתמנה ליו”ר הדירקטוריון של מאפיית ‘אנג’ל’, ומכניס את האצבע לעין לציבור מסוים ומבזה תלמידי חכמים.

“אני יכולה להבין את הציבור הספציפי שאומר ‘סליחה, לא בבית ספרנו’. אני יכולה להבין את זה. להגיד לך שאני מחר מתחילה להחרים? לא, אבל לא בהכרח יהיה לי כיף להיכנס למאפייה שהעומד בראשו פועל בעייני בצורה מאוד לא מקובלת ולא נכונה”.

ח”כ שמחה רוטמן אמר ברשת ב’: ״כאשר חברה עסקית בוחרת דמות ציבורית כפרזנטור, המינימום שהוא יעשה זה לא לצאת להפגין נגד הלקוחות שלה, ולצפות שהם יפנו את הלחי השנייה. במערכת יחסים עם לקוחות – דבר ראשון זה לכבד את הלקוח שלך”.

גם  ביישוב יצהר הופצו כרוזים הקוראים להחרמת מוצרי מאפיית ‘אנג׳ל’, בעקבות הפגיעה במרן הגרי”ג אדלשטיין.

בתוך כך, מדיווחים על הנעשה ערים והשכונות החרדיות עולה, כי חלה ירידה דרמטית במכירת החלות של רשת ‘אנג’ל’.

ברשתות החברתיות מתפרסמים תיעודים של ארגזים על גבי ארגזים של חלות מתוצרת אנג’ל שעומדות מיותמות, ולצידם ארגזי חלות של חברות מתחרות שמתרוקנים במהירות. בחלק מהמקרים בעלי המכולות אף הגדילו לעשות והוציאו את הסחורה של ‘אנג’ל’ לרחוב.

איש התקשורת יקי אדמקר כתב: “כל שעה שעוברת ואין התנצלות או הודעת הבהרה מאנג’ל – זאת רק הוכחה כמה החרם נגדה הוא נכון וצודק. רבים מלקוחותיהם חשו פגיעה בכך שבר לב הפגין נגד מנהיגם הרוחני בעודו נושא בתפקיד בחברה, ואתם שותקים יותר מיממה אחרי? זה מלמד כמה הם חושבים שאפשר לירוק על החרדים ואלה יחשבו שזה גשם. לא עוד”.

יצוין, כי מול החרם החרדי, הגיע אמש יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אל מאפיית אנג’ל ורכש חלות לשבת: “בדרך חזרה הביתה עצרתי לקנות חלות לשבת במאפיית אנג׳ל. למיטב ידיעתי, מדינת ישראל עדיין מוגדרת דמוקרטית ולאנשים מותר להביע את עמדותיהם. לא נאפשר לעסקנים החרדים לפגוע בפרנסה של אזרחי ישראל”.

גם מועמד מפלגת העבודה, יא יא פינק, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “אתמול ביקשתי שנקנה באנגל לשבת המלכה. הבוקר אני מפוצץ בסלפים של ישראלים קונים אנג’ל. מוזמנים לשלוח עוד בפרטי”.  הוא הציג תמונות שנשלחו אליו מצד קונים שרכשו חלות ופיתות של ‘אנג’ל’, בהתרסה נגד הציבור החרדי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות