הפרשן לענייני ערבים מחדשות 12 החמיא ל’פטריוטים’ – וזו הסיבה

מוחמד מג'אדלה מחדשות 12 פרסם אמש בחשבון הטוויטר שלו פרגון מפתיע לערוץ 14: "נאמרו שם דברים חשובים ונכונים. אני רואה לנכון הערב לחזק אותם"
אבי כץ
י"א אייר התשפ"ג / 02.05.2023 12:07

תכנית ‘הפטריוטים’ של ערוץ 14, שזוכה לנתוני רייטינג מפתיעים, זכתה אמש לפרגון מפתיע דווקא מצד מוחמד מג’אדלה, הפרשן לענייני ערבים של חדשות 12.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

מג’אדלה כתב בחשבון הטוויטר שלו: “כשמגיע מגיע: מילה טובה על ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 והפאנל שעסק בפשיעה והאלימות בחברה הערבית. נאמרו שם דברים חשובים ונכונים ויש כאלה שפחות.

“כאזרח ערבי שספג הרבה מאותם אנשים בפאנל הזה, אני רואה לנכון הערב לחזק אותם כשהם אומרים את האמת נגד הכישלון של בן גביר והממשלה”.

הוא תייג את מנחה התכנית, ינון מגל.

האייטם בתכנית – ‘המגזר מדמם’ – דן גם על הרצח הנורא בטייבה, של אם ושני ילדיה בידי אב המשפחה לכאורה, שנעצר.

חבר הפאנל של ‘הפטריוטים’, איתמר  פליישמן –  אמר: “צריך להגיד את האמת היא לא שהם ערבים והם רוצחים, אלא שהם ערבים ומתייחסים בקלות לרצח ערבים”.

הוא הוסיף: “זה נמשך כבר כמה שנים, גם בממשלת נתניהו וגם בן גביר. זה אות קלון לממשלות ישראל וגם לי שאנחנו לא מדברים על זה מספיק שאזרחים במדינה שלנו לא מסתובבים באופן חופשי. צריכים להפסיק לדבר ולהשתמש בדם הזה לצורך פוליטי. צריך לפעול, אם אירוע כזה היה קורה במגזר היהודי לא היו יוצאים מהמשרדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות