בן גביר: צריך להגיב בעוצמה, הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מאבד סבלנות בגלל ירי הרקטות מרצועת עזה: "אסור לחרוג ממשוואה שמחייבת תגובה רצינית על כל רקטה ורקטה" • אביגדור ליברמן מתגרה: "אני מצפה שאחרי כל הסיסמאות והדיבורים על הקמת ממשלת ה'ימין על מלא', יעברו גם לשלב של מעשים"
יוני גרין
י"ד ניסן התשפ"ג / 05.04.2023 12:19

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום (רביעי) להסלמה מרצועת עזה – וקורא לכנס לאלתר את הקבינט המדיני-ביטחוני ולקבל החלטות מבצעיות.

“ביקשתי הבוקר לכנס את הקבינט הביטחוני בעקבות האירועים הלילה. הממשלה שאני חבר בה צריכה להגיב בעוצמה לירי הרקטות מעזה, רקטות של חמאס מחייבות תגובה מעבר להפצצת דיונות ומקומות לא מאוישים. הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה”.

לדבריו, “אסור לחרוג ממשוואה שמחייבת תגובה רצינית על כל רקטה ורקטה”.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב היום: “״לאור המצב הביטחוני, אני קורא לראש הממשלה לכנס בדחיפות את הקבינט המדיני ביטחוני, שלא כונס כבר כחודשיים. כינוס הקבינט אינו דבר וולנטרי ובנסיבות הקיימות הוא מחוייב על פי חוק.

“אני מצפה שאחרי כל הסיסמאות והדיבורים על הקמת ממשלת ה’ימין על מלא’, יעברו גם לשלב של מעשים”.

גם לתושבי עוטף עזה והדרום מגיע לחגוג הערב את ליל סדר בבטחה ובשקט.״

18 רקטות שוגרו הלילה והבוקר מרצועת עזה לשטח ישראל, רובן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל או נפלו בשטח פתוח. בתגובה, צה”ל תקף הבוקר ברצועת עזה, ואז נורה מטח נוסף למערב הנגב. בתגובה, תקף צה”ל שוב עם כלי טיס ובירי טנקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות