טרגדיה בירושלים: חרות בת החצי שנה נדרסה למוות על ידי אוטובוס

חרות ליבוביץ ע"ה שהתה בעגלה שאימה הובילה ברחוב קרן היסוד שבמרכז העיר - כאשר אוטובוס פגע בה • היא פונתה ל'שערי צדק' במצב אנוש - שם נקבע מותה • המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה
חיים טוויל
י"ג ניסן התשפ"ג / 03.04.2023 21:18

תאונה קשה: חרות ליבוביץ ע”ה, בת ר׳ נחשון נחמיה ליבוביץ, תינוקת בת חצי שנה נהרגה היום (שני) מפגיעת אוטובוס ברחוב קרן היסוד בירושלים.

הלוויתה תתקיים הערב בשעה 23:00 ברחבה של בית ההספד ׳קהילת ירושלים׳ בהר המנוחות שבגבעת שאול, שם תיטמן.

התינוקת  פונתה לבית החולים ‘שערי צדק’ במצב אנוש, מורדמת ומונשמת, לאחר שאוטובוס פגע בעגלה בה הייתה. למרבה הצער, לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה.

פרמדיק מד”א ליאור לוי סיפר: “במקום הייתה המולה רבה. התינוקת שנפצעה באורח קשה שכבה על הכביש סמוך לעגלה כשהיא מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח שכלל מתן תרופות, הרדמה והנשמה. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד”א ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים”.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, אביה של הפעוטה, העובד כאח ב’שערי צדק’, התבשר על התאונה על ידי אשתו, בזמן שהיה בעבודה.

בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים פתחו בחקירת נסיבות התאונה, תוך איסוף ממצאים בזירה.

 

ארגון נהגי האוטובוסים מסר בעקבות התאונה: “מדובר באירוע קשה מאוד. אירועים רבים מעין אלה קורים בגלל שעות הנהיגה המרובות אשר עוברים על הנהגים ללא כל מנוחה והפסקה ראויה. לצערנו, הכתובת הייתה על הקיר מזמן”.

מחברת אגד נמסר בתגובה: “נסיבות התאונה הקשה נבדקות בשעות אלה על ידי בוחני משטרת ישראל. מבלי להיכנס לעובי הבדיקה המשטרתית ומבלי להרחיב את היריעה אודותיה ניתן לציין בסבירות רבה שמצלמות אשר תיעדו את התאונה מלמדות שנהג האוטובוס נסע באור ירוק מלא בעוד שהאם חצתה את הכביש באור אדום מבלי להבחין באוטובוס החולף אשר פגע בעגלה ככל הנראה בצידו. בכל מקרה אנו סומכים ידינו על בוחני התאונות של מחוז ירושלים שישלימו את בדיקת התאונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות