בני ברק, תלמדי מלוד: נחנך רחוב ע”ש הרבי מליובביץ’ בשכונת חב”ד

ביום הולדתו ה-121: בטקס חגיגי נחנך רחוב ע"ש הרבי מליובאוויטש זצ"ל בלוד, בנוכחות ראש העיר, רבה הראשי של לוד הגרש"מ ביטון, רב קהילת חב"ד בלוד הגאון רבי ברוך בועז יורקוביץ', אישי ציבור, ותושבים • רביבו: "הענקנו מתנה לרבי ולקהילת חב"ד המעטירה"
אבי כץ
י"ב ניסן התשפ"ג / 02.04.2023 21:18

תושבי קהילת חב”ד בלוד השתתפו היום במעמד היסטורי: טקס חנוכת רחוב ע”ש הרבי מליובאוויטש זצ”ל, רבי מנחם מענדל שניאורסון – רחוב המחבר בין הכניסה והיציאה של שיכון חב”ד הוותיק בלוד, בו ממוקמים מוסדות חב”ד: ישיבה, מעונות, גנים, תלמוד תורה, בתי כנסת, מתנ”ס קהילתי ועוד.

את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, סגני ראש העיר – יוסי הרוש, רפי קטשוילי וגיל חדד, חבר המועצה עמיחי לנגפלד, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, רבה הראשי של לוד הגאון רבי שמעון מאיר ביטון, רב קהילת חב”ד בלוד הגאון רבי ברוך בועז יורקוביץ’, רבני שכונות בלוד – הרב יצחק מוזגורשוילי, הרב בן ציון מיכאלשוילי, הרב אברהם חזן, הרב יעקב גלויברמן – מוותיקי ומייסדי שיכון חב”ד, אישי ציבור, חברי ועד קהילת חב”ד, ותושבים.

את המהלך יזם חבר ועד קהילת חב”ד, ר׳ שמוליק בורקיס.

חרפה: עיריית בני ברק ביטלה את הנצחת הרבי מליובאוויטש בעיר

בוועד קהילת חב”ד מציינים לטובה את שיתוף הפעולה עם עיריית לוד והנהלתה. את המעמד הנחה חבר הוועד, ר’ חיים גלינסקי.

הטקס נפתח עם קריאת פרקו החדש של הרבי בתהלים, פרק קכ”ב. בזה אחר זה נאמו המכובדים על מעלת היום הגדול – יום הולדתו של הרבי ולאחר מכן הוזמנו המכובדים להסיר את הלוט מעל השלט החדש.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לוד אשרייך
    02/04/2023 22:14
    הצדיק מלנינגראד
  1. לוד עיר של יהודים עם לב חם, בעוד שבני ברק עיר של אנשים קרים כקרח אך מלאי שנאה יוקדת לכל דבר ששם חב”ד עליו. לוד – אשרייך. בני ברק – עיר החטאים [ע”ע ולדר].

  2. בכפר חב״ד יש רחוב הרב ש״ך??
    03/04/2023 10:53
    Joe
  3. אז למה שבני ברק תלמד מלוד?

    • Shmuel   09/04/2023 04:01

      בני ברק לא שייכת למשפחת שך. היא לא יישוב ליטאי. יש בה חסידים לאלפים. רב העיר חסיד חב”ד כבר דור שלישי. פשוט שצריך לקרוא בעיר זו רחוב על שם הרבי.