למה באמת צריכים רפורמה משפטית? • בעיניים של ילד בן 12

צביקי הרטמן, בן 12, הוא תלמיד מצטיין בתלמוד תורה בקרית מלאכי - וגם חובב פוליטיקה • מה הוא חושב על המפגינים שזועקים שלוקחים להם את המדינה?
צביקי הרטמן
כ"ד אדר התשפ"ג / 17.03.2023 13:12

המלחמה על מערכת המשפט: בשבוע האחרון מחאת האנרכיסטים הגיע לשיאה. השמאל הנאור איבד את הממלכתיות ואת הכבוד העצמי, ציפצף בצורה בוטה על החוק הישראלי והשבית חלק נרחב מחיי האזרחים במדינה.

כל הדברים שקרו בשבועות האחרונים, מראים למה באמת צריכים רפורמה במערכת המשפט.

היום בג”ץ משחרר פושעים שחסמו כבישים. איפה בג”ץ היה בהתנתקות, כשאנשים ישבו חודשים שלמים בכלא? שאר הימין פחד לחסום כבישים, אז עשו שרשרת אנשים בצד הדרך, בשביל לא להפריע לאף אחד.

בזמן האחרון אנו עדים לחוצפה של השמאל: הם מתלוננים שהשוטרים עושים את התפקיד כמו שצריך לעשות למי שמזיק להם, וגם התקשורת משתפת פעולה עם המפגינים. 20 כתבות על הפגנה אחת ועל כמה השוטרים מתעללים במפגינים.

מתי שאנחנו, החרדים, מפגינים על מה שחשוב – שקט. אבל כשמכת”זית אחת באה להפגנת השמאל – אז זה סוף העולם. אצל החרדים כל הפגנה מביאים מכת”זית ופרשים.

כשהם צועקים ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה הם מבינים מה זה. הרי הערך העליון של דמוקרטיה הם בחירה – ובחירות היו כבר והימין ניצח ברוב מוחץ.

הם מפחדים שייקחו להם את התפקידים ואת הכסף. באים רמטכ”לים וראשי ממשלה לשעבר, וקוראים לחיילים לסרב פקודה, בזמן שהם מקבלים משכורת עתק מהממשלה.

כשכל האנשים בהפגנות צועקים שלוקחים להם את המדינה, צריך להזכיר להם:  המדינה לא שלכם, אתם לא הקמתם אותה וכנראה שגם האבות שלכם לא הקימו אותה. אולי לסבים שלכם יש זכות להגיד שלוקחים להם את המדינה.

לכן, לא משנה כמה תפגינו ותצעקו. מצטערים, אבל לישראל מגיע מערכת משפט נורמלית.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין לך קצה של מושג מהי דמוקרטיה
    18/03/2023 22:46
    ארי
  1. תביא קצת נתונים עובדות טפחות פרופגנדה ששמעת מחבריך העיתונאים

  2. רואים שזה חיבור של ילד בן 12 והוא טוב בשביל הגיל שלו.
    23/03/2023 01:15
    אין כתבים עם תעודה באתר?
  3. זו הרמה שלכם של עיתונאות?! להנדסה תודעה שזו מחאת אנרכיסטים כשמדובר באוכלוסיה רחבה ולא רק מהשמאל. זה החינוך לזלזל באנשי מקצוע?! מומחים בתחום הכלכלה, המדיני והבטחוני?! אנשים שתרמו למעלה מ30 שנות שירות בשניה יהיו מוכנים למכור את בטחון המדינה?! זה לא עובד כך. אנשים אשכרה חרדים לגורל המדינה והדמוקרטיה.