דן חלוץ השתלח: ‘שרת ההסתה עכבריאן, רוצים להקים מדינת הלכה’

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ נאם בהפגנה בבאר שבע נגד הרפורמה המשפטית: "ראש הממשלה ואנשיו ההזויים מכנים את גיבורי ישראל 'בוגדים' ו'אנרכיסטים', אלה התארים שהדביקו לנו" • "מי אומר את זה? חברי כנסת עלומי שם שלא פתחו פיהם ולא ידענו כמה צחנה עולה מהם"
חרדים 10
ט"ז אדר התשפ"ג / 09.03.2023 18:29

המוחים נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה לחיזוק הדמוקרטיה, קיימו היום (חמישי) חסימות והפגנות ברחבי הארץ.

בהפגנה בבאר שבע נאם הרמטכ”ל לשעבר דן חלוץ, הרמטכ”ל הכושל של מלחמת לבנון השניה, השתלח בנאומו בראש הממשלה והשרים – ובראשם שר התקשורת שלמה קרעי ושרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן.

חלוץ הפחיד את המוחים עם תחזית הזויה: “בקווי היסוד של הממשלה החדשה נמחקה המילה דמוקרטיה. היא תהיה בסופו של דבר מדינת הלכה. ולפי ההלכה הזו, הנשים צריכות לשבת מאחור, ללכת על המדרכה הנגדית ולעשות מה שאומרים להן. לא יקום ולא יהיה. לא ניתן להם”.

בעודו מסית נגד החרדים והימין, סיפר הרמטכ”ל לשעבר: “אנחנו כאן לאחות את הקרעים והשברים לפני שנמצא עצמנו משני צדי המתרס של מדינת יהודה וישראל, שתי מדינות שלא משדרות על אותו גל”.

חלוץ תקף: “ראש הממשלה ואנשיו ההזויים מכנים את גיבורי ישראל ‘בוגדים’, ‘אנרכיסטים’, ‘נפולת נמושות’ ו’מוגלה’. אלה התארים שהדביקו לנו. אם זו הדרך – אנחנו יודעים לענות באותה מטבע.

“מי אומר את זה? שרת ההסתה עכבריאן, שר התשקורת קרעי וחברי כנסת עלומי שם שלא פתחו פיהם ולא ידענו כמה צחנה עולה מהם”.

הוא הכריז: “נחפש את שביל הזהב המאחד, אבל בתנאים – הפסקה לאלתר של הליכי החקיקה, כניסה לדו-שיח שבבסיסו הסכמה רחבה חוצצת מגזרים וזרמים. שימור בית המשפט העליון ומערכת משפט חופשיה מכל איום, ולהיצמד לעקרונות מגילת העצמאות שהגדירו שווין כמילת מפתח”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שחלוץ הכריז מתאימה לטייס מאוכזב
    09/03/2023 18:58
    אנפה
  1. בהיותו טייס היה מפעיל מבער אחורי של המטוס בכדי להגביר תאוצה
    כעת מפעיל מבער אחורי אישי ומנסה לתפוס תאוצה. . .

  2. חחחחחחחחחח
    10/03/2023 00:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אדם חלול רדוד ומתנשא.
    אפילו בבורסה לא הצליח
    בושה חושבים שכל מי שעשה צבא מותר לו לעשות הכל.
    אפרופו גם אני עשיתי צבא