‘לא מכירים איום לרצח פוליטי’: עימות בין בכירים במשטרה ובן גביר

השר לביטחון לאומי האשים חלק מהמפגינים נגד הרפורמה: "יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא" • אולם בכירים במשטרה טענו: "לא מכירים איום כזה, אין דבר כזה" • בן גביר תקף: "אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, לנקות פוליטיזציה מעבודת המשטרה"
אריה ריבקינד
י"ג אדר התשפ"ג / 06.03.2023 12:03

גורם בכיר במשטרה יוצא היום (שני) נגד דברי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר,  שאמר הבוקר בריאיון לאריה גולן ברשת ב כי יש חשש אמיתי לרצח פוליטי מצד המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט.

“אנחנו לא מכירים מודיעין על איום של מפגינים לרצוח את ראש הממשלה ואת השר לביטחון לאומי. גם גופי מודיעין אחרים (שב”כ) לא מכירים איום כזה, אין דבר כזה”, אמר הגורם.

בן גביר תקף אותו בתגובה: “אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, מתכחשים לאזהרות המודיעיניות החמורות שמונחות על שולחננו יום יום ובאות לידי ביטוי גם בהגברת האבטחה על נציגי ציבור ספציפיים. יש לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית, ראינו למה הדבר גורם בחיל האוויר”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בראיון על המפגינים: “רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להרוג את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם”.

בן גביר: “יש מפגינים שמתכננים רצח, אני מקבל חומרי המודיעין”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות