נשארה אחרי עזיבת רוב המשלחות: ‘יחידה 360’ חזרה מטורקיה

בתום הפעילות בזירת האסון בטורקיה: משלחת החילוץ של יחידה 360 - מערך הסיוע הלאומי, שבה הבוקר לישראל • ישראל מורגנשטרן: "יחידה 360 חרטה על דגלה מיום הקמתה את הסיוע לכל אדם באשר הוא - בכל מקום בעולם בו צריכים אותנו"
חיים טוויל
כ"ד שבט התשפ"ג / 15.02.2023 14:13

משלחת מתנדבי היחידה הבינלאומית ביחידה 360, שפעלו במסגרת המשלחת הישראלית לצד כוחות צה”ל, פיקוד העורף והיחצ”א באסון רעידת האדמה בטורקיה, שבה הבוקר (רביעי) לישראל – לאחר פעולות חילוץ ללא הפסקה באתרי ההרס ובסיוע לפצועים בבתי החולים המקומיים.

המשלחת בפיקודו של רס”ן במיל’ רן מלכה נשארה עוד מספר ימים לאחר עזיבת רוב המשלחות, לבקשת כוחות החירום וההצלה הטורקיים לאור נסיונם הרב בסיוע באירועי חירום, בזירות אסון ובשמירה על כבוד המת.

ישראל מורגנשטרן, נשיא יחידה 360: “יחידה 360 חרטה על דגלה מיום הקמתה את הסיוע לכל אדם באשר הוא. בכל מקום בעולם בו צריכים אותנו אנחנו מתייצבים, זאת חובתנו כיהודים וישראלים, שאמונים על כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא”.

מייסד יחידה 360 חזי שבקס: “אני רוצה להודות למתנדבים המסורים שעזבו בית, משפחה ועבודה בכדי לסייע במאמצי החילוץ מעבר לים במסירות רבה, זה המוטו של יחידה 360, סיוע לכל אדם, בכל מקום ובכל שעה, ישר כוחכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות