“ישנתי ולפתע נזרקתי מצד לצד”: משגיח כשרות משחזר את האימה

אליעזר הופמן, משגיח כשרות ששהה באזור האסון במהלך רעידת האדמה בטורקיה - שיחזר: "לא היה קל להימלט, זוועה לראות את המתרחש. כפור אימים, אנשים עמדו בלי כלום. מחזה מזעזע""
חרדים 10
י"ז שבט התשפ"ג / 08.02.2023 13:07

אליעזר הופמן, ישראלי שנמלט ממוקד הרעש בטורקיה, שוחח הבוקר (רביעי) בתוכניתם של ענת דוידוב וניסים משעל ב-103FM, וסיפר על מה שראה במוקד האסון והדרך בה ניצל.

“לא היה קל לצאת משם, נהגי מוניות לא הסכימו לעשות את הנסיעה, כבישים סגורים. היה מאוד קשה”, אמר הופמן, “יצאתי אתמול ב־12 בצהריים והגעתי לאנקרה בשלוש בלילה. הייתי באוטו 15 שעות רצוף”.

“הדרך נראית ממש נורא, בניינים קרסו, זוועה לראות את המקומות שם”, הוסיף, “אני הייתי במלון בזמן הרעידה, ברוך השם המלון טוב יחסית, נשאר שלם אבל מלא סדקים.

“לא היה קל להימלט, ישנתי באמצע הלילה, ופתאום אני מרגיש שאני נזרק מצד לצד. קמתי בשיא המהירות, ירדתי למטה, זה היה בארבע בבוקר. כולם יצאו מהמלון בטירוף, היה 0 מעלות בחוץ, כפור אימים, אנשים עמדו בלי כלום. ממש מחזה מזעזע.

“עד שש וחצי בבוקר אף אחד לא העז לחזור למלון, הביאו לנו מגבות במקום שמיכות בשביל לתפוס טיפה חום, ואז אנשים התחילו לחזור למלון, אני עדיין פחדתי, עד שבערך בשבע ועשרים אמרתי ‘אם אנשים יחפשו אותי אנשים יהיו בהיסטריה שלא ישיגו אותי’, כי הטלפון שלי נשאר בחדר. הלכתי לעסקים, הלכתי לפקח על מפעל של העבודה. הייתי בקומה שביעית, הייתי צריך לרוץ שמונה קומות למטה, פחדתי מאוד להיכנס.

“הצלחתי ליצור קשר עם המשפחה, כל האזור שלי לא היה חשמל וגז, הפלוס שלי היה שבמלון שאני הייתי יש גנרטור חזק מאוד ולכן היה לי כל הזמן חשמל להטעין את הטלפון. ניצלתי בציפורניים, הרגשתי את הרעידות, לא ידעתי אם אני אצליח להגיע למטה. ראיתי מלא סדקים בקירות, פחדתי שיקרוס לי פתאום”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה מלון?
    10/02/2023 10:44
    רינה
  1. האם עבד במלון בתור משגיח כשרות?

  2. איזה מלון?
    10/02/2023 10:45
    רינה
  3. האם האדון עבד במלון בתור משגיח כשרות?