איכלר על הקריעה של לפיד: ‘כך אנו מרגישים 75 שנה תחת דיכוי חילוני’

יו"ר ועדת העבודה והרווחה על 'נאום הקריעה' של יו"ר האופוזיציה: "זאת בדיוק ההרגשה של החרדים תחת משטר הדיכוי החילוני. אבל אף חרדי לא איים בנשק ולא משכנע בנקים ומשקיעים להוציא את הכספים מהמדינה כי האם האמיתית ב'משפט שלמה' לא אומרת 'גזורו'"
אריה ריבקינד
ט"ו שבט התשפ"ג / 06.02.2023 18:11

יו”ר ועדת העבודה והרווחה ח”כ הרב ישראל אייכלר התייחס הערב (שני) ל’נאום הקריעה’ של יו”ר האופוזיציה ח”כ יאיר לפיד במליאת הכנסת.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

אייכלר תקף: “ההסתה מגשימה את עצמה. ראשי האופוזיציה מאיימים בקריעת המדינה, וממרידים את בוחריהם נגד החזרת סמכויות הכנסת הנבחרת בבחירות דמוקרטיות, ובעד המשך משטר הדיכוי של השלטון הדיקטטורי בראשות פעילי מרצ השולטים דרך הבג”ץ.

“הם מקוננים שהבוחרים שלהם כבר לא מרגישים חלק מהמדינה ורוצים לרדת מהארץ בדרכונים פולנים וגרמנים. הם חשים שהם רק משלמים מיסים, אבל אין להם מדינה”.

אייכלר הזכיר: “זאת בדיוק ההרגשה של החרדים במשך 75 שנה תחת משטר הדיכוי החילוני. אנו משלמים מיסים לשלטון מתנכר, הגוזר עלינו גזירות כלכליות ואחרות”.

עם זאת, “אף יהודי חרדי לא העלה בדעתו לקרוא להמרדה, למלחמת אחים או לירידה המונית מהארץ. כי רק לנו אין ארץ אחרת. למתבוללים יש הרבה מדינות ‘נאורות’ בעולם. אף חרדי לא איים בנשק ולא משכנע בנקים ומשקיעים להוציא את הכספים מהמדינה. כי האם האמיתית ב’משפט שלמה’ לא אומרת ‘גזורו'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שימוש בנשק
    06/02/2023 18:34
    יהויכין
  1. ח”כ גפני שכח שהחרדים חוץ מנשק הקללות “נאצים נאצים” לא למדו אף פעם לאחוז בנשק אמיתי.