שרי רוט ב’איזור בחירה’ על הפיתות: ‘זה כדי להראות, בעל הבית השתגע’

איש התקשורת רזי ברקאי והפרשנית שרי רוט התארחו בתכנית 'איזור בחירה' בחדשות 13, בהגשת רביב דרוקר - ושוחחו על סגירת המאפיות של המחבלים בבתי הכלא • "אף פעם לא הייתה ממשלת ימין על מלא, יכול להיות שהם יתרסקו, אבל פעם אחת צריך לעשות את הניסיון הזה"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"ג / 02.02.2023 10:39

רביב דרוקר: בואו נדבר על הפיתות. שרי, אני רוצה להסביר למי שלא מבין, יהיה פיתות למחבלים הם פשוט יקבלו אותם מהמאפיות הסמוכות. יכול להיות שזה עניין של מאבק בין המאפיות? פשוט הפיתה תהיה פחות טרייה.

שרי רוט: בוא לא ניכנס לעניין הפיתות…

רביב דרוקר: לא, את חייבת לדבר על הפיתות.

שרי רוט: אין לי בעצמי פיתה טרייה כל יום, אני מוציאה מהמקפיא, רק בבית עם המון ילדים יכולים כל יום להרשות לעצמם לשלוח ילד למכולת לקנות שקיות חלב ולחם טרי. העניין הוא להראות, בעל הבית השתגע. האם זה יצליח או לא? אני לא יודעת, אבל האמת היא שמאז קום המדינה לא היתה פה אף פעם ממשלת ימין על מלא, יכול להיות שהם יתרסקו אבל אולי פעם אחת צריך לתת להם לעשות את הניסיון הזה.

רביב דרוקר: מה? של הפיתות?

שרי רוט: תעשו ימין על מלא, בלי פיתות, בלי לאפות, ובואו נראה, אולי תצליחו. אתה שואל אותי? כנראה לא, אבל פעם אחת ולתמיד בואו ננסה. אני גם לא מאמינה שנתניהו ייתן להם לעשות את הניסוי הזה, כי באיזשהו מקום הוא יגיד להם תעצרו.

רזי ברקאי: יש להם כל מיני הצעות חוק הזויות, זו גחמה!

שרי רוט: צריך פעם אחת לתת להם לנסות.

רביב דרוקר: אוקי, ניתן להם, ניתן להם, נראה מה יהיה עם הפיתות…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות