מחריד: השוטרים מצאו תינוק בן שנה וחצי נעול בתוך כלוב ברזל

הוטרים מצאו את התינוק בתוך הכלוב כשביצעו חיפוש במתחם מגורים בחיפה: אימו בת ה-35 נעצרה • גורמי רווחה של העירייה הגיעו והחלו לטפל בששת ילדי המשפחה • קצין בתחנת חיפה: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים שבהם נתקלתי"
חיים טוויל
כ"ג טבת התשפ"ג / 16.01.2023 14:29

בפעילות שגרתית של המשטרה: אם בת 35 נעצרה אתמול (ראשון) בחשד שהחזיקה תינוק בן שנה וארבעה חודשים נעול בתוך כלוב ברזל גדול במתחם מגורים בחיפה.

בעלי עסקים? תצמחו עליו: גם לכם מגיע לצמוח עד למקום הראשון

השוטרים שהגיעו לבצע חיפוש שגרתי של סמים, נדהמו לראות את התינוק כלוא בתוך הכלוב. בכלוב נמצאו כריות ובקבוק של הילד.

בחדר אחר במתחם איתרו השוטרים חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית. שני תושבי חיפה בני 22 ו-27 נעצרו בחשד להחזקתם.

אנשי הרווחה של עיריית חיפה הוזעקו למקום, ולקחו את ששת ילדי המשפחה תחת חסותם.

אם התינוק, שלא נכחה בדירה בזמן החיפוש של השוטרים – הובאה למקום ונעצרה על ידי הבלשים, בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע.

המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של האם ושל שני החשודים בבית המשפט בחיפה.

קצין אח”מ של תחנת חיפה, רפ”ק יוסי אטיאס, סיפר: “מדובר באחד המקרים החמורים והקשים שבהם נתקלתי. מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר, ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם.

“המשטרה בשת”פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חירום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום. אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה”.

https://vimeo.com/789492701

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות