תושב אלעד נעצר: עלה עם רכבו על מדרכה ליד מפגינים של ‘יש עתיד’

תושב אלעד בן 26 נעצר לחקירה בחשד שעלה עם רכבו על המדרכה עליה עמדו מפגיני 'יש עתיד' בבאר שבע • "לקח פנייה חדה שמאלה והתחיל לצעוק לנו 'אנרכסיטים שמאלנים, עופו מפה' • לפיד: "ההסתה של הממשלה תיגמר בדם" • המשטרה: נדגיש כי לא קיים חשד לניסיון דריסה
חיים טוויל
י"ז טבת התשפ"ג / 10.01.2023 14:19

תקרית חריגה בבירת הנגב: במהלך הפגנת מחאה של ‘יש עתיד’  נגד ‘רפורמת המשילות’ במערכת המשפט, נהג – תושב אלעד בן 26 – סיכן את המפגינים כשנסע לעברם, עלה על המדרכה עם רכבו וסינן לעברם צעקות.

לפי עדי ראייה במקום, הוא צעק לעברם: “אנרכיסטים, הרסתם את המדינה”.

שוטרי תחנת באר שבע שהיו במקום עצרו את הנהג, והוא נלקח לחקירה.

דניאל גיא צברי, סטודנט שהרכב נסע לכיוונו סיפר ל’כאן חדשות’: “הנהג הגיע לקצה הכביש והתחיל לצעוק עלינו. הוא כבר היה עם שני גלגלים על המדרכה, דפקתי על האוטו שיעצור, וברגע הזה הוא יצא ובא אליי בקטע של מכות”.

מפגין נוסף אמר ל’כאן חדשות’: “עמדנו פה והפגנו, לפתע על נתיב האופניים נהג רכב לקח פנייה חדה שמאלה והתחיל לצעוק לנו ‘אנרכסיטים שמאלנים, עופו מפה’.  נופפתי בדגל ישראל. סימנתי לו שיסע הלאה והוא המשיך לכיווננו למדרכה. דפקתי לו על הרכב שיעצור, הוא יצא והמשיך לצעוק ואז השוטרים לקחו אותו”.

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד, שחבריו לספסלי האופוזיציה מסיתים למלחמת אחים ומרי אזרחי,  הגיב: “ההסתה של הממשלה תיגמר בדם. היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא ‘יש עתיד’ באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משיכרון הכוח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים”.

מהמשטרה נמסר: שוטרים ביצעו מעצרו של נהג שסיכן קבוצת מחאה בבאר שבע. במהלך מחאה מאושרת ברח’ רגר/ מרכז מורים בבאר שבע הגיח נהג רכב, עלה עם רכבו על המדרכה לכיוונם של המוחים ועצר לפניהם בצורה מסכנת ותוך צעקות.

הערב נמסר מהמשטרה: בהמשך לפניות כתבים אודות אירוע התקיפה במחאה מאושרת בעיר באר שבע – החשוד נעצר בחשד להפרת הסדר, נהיגה פוחזת, תקיפה ואיומים, בשלב זה נדגיש כי לא קיים חשד לניסיון דריסה.

החקירה טרם הסתיימה וככל שידרש החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר בבוקר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות