ומי המגוייסות החדשות לדעאש? שתי נערות אוסטריות בנות 15 ו-16

מדמה מדאיגה באירופה: נהירה של בנות 'נורמטיביות' לארגון הטרור דעאש • משרד הפנים האוסטרי: "אחרי שהבנות עוזבות את הארץ, כמעט ובלתי אפשרי להחזירן, גם אם הם שינו את דעתן"
אליעזר היון
ט"ז אלול התשע"ד / 11.09.2014 14:28

לא רק גברים: באוסטריה מתגבר החשש לנהירה המונית של בני נוער אך גם בנות נוער לארגון הטרור ‘המדינה האיסלאמית’ – דעאש.

באתר הדיילי מייל הבריטי ובאתר פז”ם מדווח כי לפני מספר שבועות שתי נערות אוסטריות ברחו מביתן לסוריה והצטרפו לדאעש. הבנות הן סמרה קסינוביק בת ה-16 וחברתה סבינה סלימוביק בת ה-15 שזמן קצר לאחר שנעלמו במפתיע, פרסמו ברשת תמונות שלהן כאשר הן אוחזות ברובי קלאצ’ניקוב ומוקפות בגברים חמושים.

השתים, מסתבר טסו מאוסטריה לסוריה, ומשם הגיעו לסוריה. משרד הפני האוסטרי אישר את העובדות הללו.

סמרה וסברינה הודיעו להוריהן כי הן נסועות לטיול בטורקיה וכי חברה שלישית תצטרף אליהן. אלא שאמה של החברה השלישית הבחינה כי בתה מכינה מטען גדול בהרבה מהצפוי לזמן הטיול המתוכנן, והצליחה ברגע האחרון לסכל את התכנית.

דעאש

דעאש שתי הבנות בימים יפים יותר

מעוז בתוך מדינה

אוסטריה נחשבת למעוז אירופאי של דעאש. מאות אוסטרים מזוהים היום עם הארגון הרצחני. מחציתם הגיעו מערי הקוקוז והם מחזיקים ברשיון ישיבה במדינה האירופית.

באוסטריה נצפו בני נוער וגם בנות נוער בשבועות האחרונים כשהם מפיצים ברחובות וינה רעיונות מוסלמים קיצוניים וקריאות למלחמת ג’יאהד.

דובר משרד הפנים האוסטרי אלכסנדר מראקוביץ אמר: “אנחנו חייבים להגיע אל בני הנוער ולהוציא אותם ממעגל ההשפעה שמניע אותם להצטרף לארגון הטירור. מהשעה שהם עזבו את הארץ כמעט ובלתי אפשרי להגיע אליהם, גם אם הם כבר שינו את דעתם ורוצים לחזור לאוסטריה”.

דעאש צילום עצמי של הבנות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמממממממממללללהההההההההה
    11/09/2014 17:17
    חכם
  1. מטורף ההורים שלהם אומללים…

  2. זוועה!!
    11/09/2014 19:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ארופה הופכת להיות איסלמית יותר ויתור..