אלימות המשטרה • צפו בתיעוד: שוטר מכה באגרוף חרדית בירושלים

האלימות הברוטלית של שוטרים נגד חרדים נמשכת: שוטר הכה באגרופו בעוצמה אשה במהלך הפגנה נגד גזירת הגיוס - והיא עפה ונפלה על הארץ • גורמים במשטרה: "אין ספק שזה נראה רע, רע מאוד. העניין מצריך בירור מעמיק של המקרה"
שלמה בן חיים
י"ד אלול התשע"ד / 09.09.2014 19:57

האלימות הברוטלית של שוטרים נגד חרדים נמשכת: שוטר הכה היום (שלישי) באגרופו אשה חרדית, במהלך הפגנת החרדים  נגד גזירת הגיוס ברחוב שבטי ישראל בירושלים.

על פי סרטון שתיעד את האירועים, נראה כי האישה לא תקפה איש, אלא ביקשה למנוע את מעצרו או פגיעה בחרדי ששכב על הארץ – אותו ניסו לעצור כמה שוטרים. לא ברור, לפי שעה, האם מדובר בקרוב משפחתה.

בתיעוד (בשנייה 00:30) נראה השוטר מכה באגרופו את האשה בעוצמה – וזו עפה מעצמת המכה ונפלה על הארץ, בעוד שוטרת דוחפת אברך (שנייה 00:29).

אתר 0404 מצטט גורמים במשטרה שאמרו: “אין ספק שהאירוע נראה רע וכך לא היה צריך לנהוג השוטר, אך העניין מצריך בירור מעמיק של המקרה”.

קצין משטרה אמר לחדשות 0404: “אנחנו משתדלים לנהוג בשיא האיפוק. צריך לזכור שזורקים עלינו אבנים וביצים, מקללים אותנו וקוראים לנו בקריאות שלא יאה להזכיר… יש הרבה עצבים, אבל אין ספק שאסור לנו להגיע למצב קשה. גם אם זו מכה חלשה, או דחיפה חזקה, אני מסכים שזה נראה רע – רע מאוד”.

ממחוז ירושלים במשטרה נמסר בתגובה לחדשות 0404 כי, “הנושא ייבדק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יעשו מעשי נאצים ויחוקקו חוק הנאצים
    09/09/2014 22:24
    יצחק
  1. לצערינו זוהי מדינת ישראל. והמריבות אם היה תמונה כזאת. אצל. הערבים. באותו רגע. היה כותרות. בכל האתרים ובכל העיתונים. אבל כשמדובר בחרדים. ובפרט שהם משתייכים לפלג הירושלמי זה מותר כי הרי כבר הגדירם הרב חיים שאולזון שהם מחבלים.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   10/09/2014 10:55

      חבורת חיות משועממים . שמכפישים את הציבור החרדי כולו

  2. שיפסיקו להתנהג כמו חיות בגונגל
    09/09/2014 23:49
    אני
  3. לא יצטרכו להגיע למקומות האלה בכלל!!!