לשוטרים שגרמו למות אהוביה נסגר התיק. הנערים מהרכב יועמדו לדין

פרקליט מחוז ירושלים דניאל ויטמן הודיע כי כנגד הנערים שהיו ברכב בעת תאונת הדרכים, שבה נהרג אהוביה יוגש כתב אישום • כזכור, התיק נגד השוטרים אשר היו מעורבים במותו של אהוביה - נסגר • ארגון 'חננו': "כתב האישום הזה יהפוך לכתב אישום כנגד המשטרה"
קובי פינדרוס
י"ג חשון התשפ"ג / 06.11.2022 23:19

התפתחות מרעישה, שיש שיאמרו הזויה בפרשת מות אהוביה סנדק ז”ל: הנערים שהיו ברכב בעת תאונת הדרכים, שבה נהרג אהוביה – יועמדו לדין.

הידיעה על הגשת כתב האישום נמסרה הערב [ראשון] על ידי פרקליט מחוז ירושלים דניאל ויטמן. כתב האישום יוגש מחר לביהמ”ש המחוזי בירושלים.

כזכור, לפני מספר חודשים סגר היועץ המשפטי לממשלה את התיקים נגד השוטרים אשר היו מעורבים בניגוח רכב הנערים אשר הביא למותו של סנדק ז”ל ולפציעתם של הנערים הנוספים אשר היו ברכב.

בהחלטת הסגירה לא חסך היועמ”ש את ביקורתו גם כנגד המשטרה. כעת הודיעה הפרקליטות כאמור כי כתב אישום יוגש כנגד הצעירים, נערי הגבעות שהיו עם אהוביה ברכב.

עו”ד עדי קידר ועו”ד משה פולסקי מארגון “חוננו”, המייצגים את הנערים, מסרו: “כתב האישום הזה יהפוך לכתב אישום כנגד המשטרה, מח”ש והפרקליטות שטייחו הרג נער צעיר. לצערנו קולו של אהוביה ודמיו הזועקים מן האדמה לא הועילו.

“אנו סבורים שטענותינו כבדות המשקל לא התקבלו רק בשל הצורך הציבורי להכריע בין השוטרים אשר גרמו למותו של אהוביה לבין החשודים. בפינו טענות רבות נוספות אשר אנו תקווה כי ברגע שישמעו בביהמ”ש, יכריעו לטובת החשודים ויביאו להכרעה צודקת ונכונה בעניינם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות