נתניהו שוחח עם ראשי הגוש: שימו לב לזיופים, שכל המשקיפים יישארו

נתניהו מתאם מהלכים עם ראשי הגוש בליכוד פנו למשטרה: אירועי אלימות קשים, איומים ואווירת טרור כלפי נציגי מחנה הימין בקלפיות - שהחלו מרגע שדווח בתקשורת שתוצאות הבחירות תלויות בתוצאה של מפלגת בל״ד • סמוטריץ': ''היום הציונות הדתית עושה היסטוריה"
אריה ריבקינד
ח' חשון התשפ"ג / 01.11.2022 22:53

הליכוד פנה למפכ”ל המשטרה קובי שבתאי ולוועדת הבחירות המרכזית בדרישה בהולה לשלוח תגבור משטרתי לכל אתרי הקלפיות במגזר הערבי.

בליכוד מדווחים על אירועי אלימות קשים, איומים ואווירת טרור כלפי נציגי מחנה הימין בקלפיות – שהחלו מרגע שדווח בתקשורת שתוצאות הבחירות תלויות בתוצאה של מפלגת בל”ד.

”הליכוד מזהיר מפני ניסיון רחב היקף לזייף באלימות את תוצאות הבחירות”, נמסר.

דובר ועדת הבחירות המרכזית הגיב: התקבלה בוועדת הבחירות המרכזית פנייה בדבר “אירוע מתגלגל” כביכול במגזר הערבי. לאחר בירור עם משלט המשטרה בוועדת הבחירות המרכזית, לא ידוע לוועדה על תקריות חריגות במגזר הערבי.

בהינתן שהספירה אך החלה בשעה זו, בוודאי שאין בסיס לשמועות חסרות שחר בדבר “זיופים” כיבכול במגזר זה או אחר.

אחרי פרסום תוצאות המדגמים, נתניהו שוחח עם ראשי גוש הימין כדי לוודא שכולם מגובשים ולתאם את המהלכים הבאים לקראת הקמת ממשלה חדשה.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’, יו”ר מפלגת הציונות הדתית, בירך על ההישג של מפלגות בבחירות שלפי המדגמים קיבלה 14-15 מנדטים.

“זה היום עשה ה’ נגילה ונשמחה בו”, אמר סמוטריץ’, ”היום הציונות הדתית עושה היסטוריה עם ההישג הגדול ביותר למפלגה דתית לאומית מאז קום המדינה, הישג שמצטרף למה שמסתמן כנצחון והכרעה של המחנה הלאומי. עכשיו ממתינים בסבלנות לתוצאות האמת כדי שנוכל בעזרת ה׳ להקים בביטחון ממשלת ימין לאומית, יהודית וציונית”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי אמר בתגובה לתוצאות המדגמים: “ש”ס זכתה בהישג אדיר והיא תחזור בקרוב להנהגת המדינה”.

מקורב לאיילת שקד:”היא ברגשות מעורבים. מצד אחד ראתה עצמה מועמדת לראשות הממשלה, ומצד שני הידיעה שסיימה את דרכה הפוליטית. היא מתכוונת לדבר בנאום שלה על כך שתרמה לגוש הימין בהתנהלות שלה”.

איילת שקד  הגיבה על תוצאות הבחירות: “אם המדגמים אכן נכונים אני רוצה לברך את נתניהו על ההישג של גוש הימין. מקווה שיקימו ממשלה יציבה במהרה. היינו בית לאנשים שלא היו הולכים לבחור בשום דרך אחרת ואני גאה על זה ועל הדרך”.

חבר הכנסת דודי אמסלם: “בתנאי הפתיחה, בוודאי שאני שמח, אני מקווה שזה עוד יעלה. עשיתם מבן גביר אויב האומה. הממשלה שהייתה עכשיו לא הצליחה לשלוט במדינה. היו לנו המון ראשי ממשלה. אף אחד לא ספר אחד את השני לא התנהלה מדינה סתם חרטה. קמים בבוקר ואומרים אנחנו אחלה. בוודאי שאהיה שר המשפטים. אנחנו נקים ממשלה לאומית, רוב העם היהודי רוצה את זה. אני מתעקש על זה. מה שהיה לא יהיה יותר. אנחנו נחזק את הזהות היהודית ואת המשילות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות