האם ביקש בן גביר משרה נתניהו לסייע לשקד וסורב? הח”כ: להד”ם

ראש האופוזיציה התחייב לבן גביר וסמוטריץ' שלא יקים ממשלה בלעדיהם • בשיחה שקיים בן גביר עם שרה נתניהו הציע לעזור לאיילת שקד לעבור את אחוז החסימה, אבל היא הגיבה בתקיפות נגד: "אי אפשר לסמוך עליה" • בן גביר: "פייק מוחלט, התקשורת והשמאל עושים קמפיין למען שקד"
חרדים 10
כ"א תשרי התשפ"ג / 15.10.2022 21:52

בנימין נתניהו שוחח עם ראש עוצמה יהודית איתמר בן גביר והבטיח לו שיקים ממשלת ימין “מלא מלא”.

מה מחכה לכם בהיכל התרבות הענק שקם בלב שכונה חרדית בירושלים?

בחדשות 12 דווח, כי נתניהו התחייב כי אם יקבל 61 מנדטים – בן גביר וסמוטריץ’ יקבלו את הטלפון הראשון ולא תוקם ממשלה בלעדיהם.

עם זאת, בשיחה ביקש נתניהו מבן גביר שלא ייקח ממנו קולות, אלא ינסה להביא קולות מחוץ לגוש.

עוד נאמר בדיווח, כי איתמר בן גביר ורעייתו איילה הגיעו השבוע לפגישה עם נתניהו ורעייתו שרה – ופעם נוספת לא היה תיעוד של הפגישה. בין הזוגות יש קשר טוב וככל הנראה התקיימו יותר פגישות ביניהם ממה שפורסם.

בכניסה לפגישה העלה בן גביר את סוגיית איילת שקד ותהה אם כדאי לסייע לה ומפלגתה לעבור את אחוז החסימה – וכך להבטיח לנתניהו 61 מנדטים.

בתגובה שרה נתניהו הייתה מאוד תקיפה ו”השמיעה מילים לא נעימות”. נתניהו הבהירה כי שקד היא פוליטיקאית ש”אי אפשר לסמוך עליה” והיא לא אמינה. לטענתה, אי אפשר לעזור לשקד לעבור את אחוז החסימה, כי ברגע האמת היא תחבור לשמאל.

בהתייחס לדיווח לפיו כביכול תהה בן גביר האם לא כדאי לסייע לשקד לעבור את אחוז החסימה – מסר יו”ר עוצמה יהודית: “לא היו דברים מעולם. איילת שקד חצתה את הקווים לגוש השמאל מזמן, כשבכנסת האחרונה הקימה את ממשלת לפיד יחד עם השמאל הקיצוני בתמיכת תומכי הטרור מהתנועה האיסלאמית”.

בן גביר הוסיף: “מדובר בפייק מוחלט, לא היו דברים מעולם. הפייק הזה הוא חלק מקמפיין מתוזמר של השמאל והתקשורת שמנסים לעודד את ריצתה של איילת שקד כדי שתשרוף קולות לגוש הימין.

“אין לאיילת שקד שום סיכוי להתקרב אפילו לאחוז החסימה, גם היא יודעת זאת. שקד אכן פועלת בשליחות השמאל כדי לשרוף קולות לימין, משום שהיא חצתה את הקווים מזמן לשמאל. כל קול לשקד הוא קול ללפיד וזהבה גלאון”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ובן גביר כמה פעמים שרפת קולות בשירות השמאל?
    18/10/2022 01:53
    סוזי
  1. בושה