כסיף: פלסטינים שיורים בחיילי צהל – כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים

ח"כ עופר כסיף, שצפוי להיות שותף בממשלת לפיד אם תקום, אמר בראיון לרדיו 'קול ברמה': "פלסטינים שיורים בחיילי צה"ל הם לא טרוריסטים, הם לוחמי גרילה" • ח"כ אבי מעוז: "אלה האנשים שלפיד רוצה להקים איתם ממשלה''
אריה ריבקינד
כ"ג אלול התשפ"ב / 18.09.2022 21:12

עליו לפיד רוצה להישען? ח”כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת השווה הערב (ראשון) בין חיילי צה”ל לחיילי הצורר הנאצי.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

כסיף, שצפוי להיות שותף בממשלת לפיד אם תקום, אמר בריאיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית ברדיו ‘קול ברמה’: “פלסטינים שיורים בחיילי צה״ל הם לא טרוריסטים, הם לוחמי גרילה. הם כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים”.

ח”כ אבי מעוז מהציונות הדתית תקף את יאיר לפיד על רקע הדיווחים כי לאחר פרישת בל”ד הוא מתכוון לקדם ממשלה יחד עם חד”ש-תע”ל, לצד רע”ם שותפתו מהממשלה הנוכחית. “אלה האנשים שלפיד רוצה להקים איתם ממשלה”, אמר.

“לא ייתכן שחברי הרשימה המשותפת התומכים בטרור יישבו בכנסת ישראל”, אמר מעוז. “כואב עוד יותר לראות כי יאיר לפיד יעשה הכל כדי לשבת על כסא ראש הממשלה, גם אם זה אומר להישען על תומכי טרור אלו.

“עם ישראל חייב להבין: זה או מדינה יהודית שיודעת להגן על עצמה מפני אויביה, או מדינת כל אזרחיה שתרחם על אויביה”.

ח”כ מאי גולן מהליכוד הגיבה: ”אמור לי מי שותפך ואומר לך מי אתה. אלה שותפיכם – מצביעי לפיד. תסתכלו במראה, תסתכלו על הילדים שלכם ותסבירו להם למה אתם מצביעים לדבר הזה”.

 

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נאצים ופרטיזנים
    19/09/2022 07:22
    זן פארטי
  1. וכשהנאצים היו תופסים פרטיזנים הם היו נותנים להם להם לחפור שוחה ואז מעמידים אותם בשורה לפני השוחה ויורים בכולם עם כיתת יורים ואז מכסים את כל הגופות שנפלו לשוחה חלקם מתים וחלקם גוססים ונקברו חיים למות.

  2. הם יכולים בחירות רבה
    19/09/2022 07:28
    לוחמי חירות?
  3. לקום ולעזוב אל מאיפה שהם באו ולא לחזור

  4. זה אמירות שדורשות
    19/09/2022 07:32
    סיף
  5. בחינת שלילת אזרחות שלא לדבר על הזכות להתמודד לכנסת.

  6. השמאלנים השקרנים והרמאים
    19/09/2022 13:27
    משה
  7. אותם שמאלנים רמאים, מפלגת העבודה ומרצ, שלא מעבירים את הכספים שהבטיחו לפליטים היהודים מפוני גבעת עמל!!! מול הרמאות השמאלנית, אפשר להצדיע לפיצוי והדיור המכובד של הימין הישראלי לפליטים היהודים מגוש קטיף. ב-1.11.2022 נצביע בלי היסוס בעד תורת ישראל, ארץ ישראל, ועם ישראל!!!

  8. לא ייאמן היצור שהוא. בושה שהוא יושב בכנסת שלנו
    19/09/2022 17:22
    מאי