“התהפכה לי הבטן”: השיחה שגרמה לסעדה לא להצטרף לאיילת שקד

עו"ד משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר ששוריין על ידי נתניהו, סיפר בתוכנית 'המטה המרכזי' על השיחה שכיווצה לו את הבטן עם מירב והרצל חג'אג' - וגרמה לו לנתק מגע מאיילת שקד
חרדים 10
כ"ב אלול התשפ"ב / 18.09.2022 11:45

עו״ד משה סעדה, סגן ראש מח”ש לשעבר התייחס, בריאיון שהעניק לאיילה חסון ב’המטה המרכזי’ בערוץ 13 להצטרפותו לרשימת הליכוד – וסיפר מדוע החליט לא להצטרף לאיילת שקד.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

“מה שהנחה אותי, זה להיות חלק ממשלה ימנית בראשות נתניהו, לחשוף את הכשלים במערכת המשפט ולהיות במקום של שינוי מהותי. בסופו של דבר הבנתי שהמקום שמתאים לי זה הליכוד”, אמר.

הוא חשף כי מה שגרם לו לסרב להצעה מצד איילת שקד הייתה שיחה שקיים עם הרצל ומירב חג’אג’, הוריה של סגן שיר חג’אג’ הי”ד שנרצחה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב בירושלים ב-2017.

“ביקשו להגיע אלי משפחת חג’אג’.  כשהאמא מירב סיפרה לי את הסיפור ואיך איילת שקד רימתה אותה ואמרה שהיא לא הולכת לשבת עם רע”מ – התהפכה לי הבטן. כשהסתיימה השיחה אמרתי שאני לא הולך איתה. הכרעתי שאני לא הולך עם שקד, הודעתי להם וסגרתי עם הליכוד”.

הוא הוסיף: “שקד לא עוברת וכל מי שמצביע לה שורף קולות. הצבעה לשקד, שווה להצבעה ללפיד ומשותפת”.

שעות לפי ההכרזה של נתניהו על השריון של סעדה, אמר יו”ר רשימת הבית היהודי יוסי ברודני בריאיון ברשת ב’ כי סעדה החליט לבסוף שלא להיכנס למערכת הפוליטית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבטן המתהפכת של סעדה
    18/09/2022 15:49
    אביגדור
  1. אצלו התהפכות הבטן היא סלקטיבית.לא התהפכה לו הבטן כשהוא שורין בליכוד על חשבון ליכודניק נאמן וישר כשכל כוחו הוא בהשמצת הממונים עליו לשעבר. הוא בוגד, ופעם בוגד תמיד בוגד.