‘הבית היהודי’ פנה לשקד לרוץ ביחד: “תעמדי בראש הרשימה”

אחרי ההודעות של שקד והנדל על פירוק השותפות ב'רוח הציונית', מפלגת הבית היהודי פנתה לשקד: "קוראת לה לעמוד בראש רשימה משותפת. רשימה זו תהיה הבית של כל הימין הממלכתי של ישראל ושל מאות אלפי בנות ובני המגזר הדתי לאומי" • שקד: "נבנה מחדש בית לימין האחראי"
אריה ריבקינד
ט"ו אלול התשפ"ב / 11.09.2022 14:19

אחרי פירוק השותפות בין איילת שקד ויועז הנדל: מפלגת הבית היהודי בראשות יוסי ברודני קראה היום (ראשון) לשרת הפנים איילת שקד, לעמוד בראש רשימה משותפת.

מפלגת המפד”ל-הבית היהודי מסרה בהודעה, בעקבות פירוק השותפות ב’רוח הציונית’: “מפלגת המפד”ל הבית היהודי מברכת את שרת הפנים איילת שקד על הודעתה וקוראת לה לעמוד בראש רשימה משותפת. רשימה זו תהיה הבית של כל הימין הממלכתי של ישראל ושל מאות אלפי בנות ובני המגזר הדתי לאומי. רק באיחוד כוחות יהיה לציבור הרחב בית פוליטי, ימני, ציוני ומשמעותי. כוחנו באחדותנו”.

בפוסט שפרסמה הבוקר השרה שקד היא הביעה חרטה: “עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה. אני היום חוזרת הביתה למקום בו הלב שלי נמצא”.

היא הוסיפה: “נבנה מחדש בית לימין המעשי והאחראי, וכמובן לציונות הדתית, על כל גווניה – ספרדים, אשכנזים, דתיים, מסורתיים, ממרכז הארץ ומההתיישבות אותה אני כל כך אוהבת”.

בסביבת שקד אמרו הבוקר: “לאחר שיחות רבות עם אנשי סיעת דרך ארץ, השרה שקד החליטה להיפרד מיועז הנדל וצביקה האוזר שהבהירו כי במידה ולא תקום ממשלת אחדות הם יעדיפו לגרור את המדינה לבחירות נוספות מאשר להקים ממשלת ימין. אופציה חסרת אחריות שלא תעלה על הדעת.

“לצערה הרב של השרה שקד, על אף הצהרות חוזרות ונשנות של השניים, סיעת דרך ארץ עדיין שבוייה במחנה ‘רק לא ביבי’ ובשיח השנאה והחרמות שהשרה שקד מנסה לעצור. השרה שקד איננה מוכנה לגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות ובמקרה שלא תצליח להקים ממשלת אחדות תשאף להקים ממשלת ימין מאוזנת שבה הרוח הציונית תמלא תפקיד אחראי”.

ח”כ ניר אורבך אמר הבוקר:  “סקר אחרי סקר גוש הימין לא מגיע ל-61, כי יש חלק משמעותי מהציונות הדתית שכרגע לא מצביע, או שיצביע לגנץ. לא ישבתי עם שקד על השמות שיכולים לעשות את המהפך. במהלך שהיא עשתה, היא חייבת לחבור לבית היהודי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות