גפני נעלב מדרעי: אחראי עלינו שנלך עם ביבי? פטרונות והתנשאות

יו"ר יהדות התורה נפגע מהאמירה של דרעי "אני לוקח אחריות על יהדות התורה" - והגיב: "לפי הפטרונות וההתנשאות הזאת נראה שהוא יו"ר יהדות התורה. אני לא בטוח שאני יכול להיות אחראי עליו שהוא לא יסלח לליברמן. כדאי שידאג קודם לעצמו" • על רגב: "היא מקשקשת ומדברת שטויות"
אריה ריבקינד
ה' אב התשפ"ב / 02.08.2022 14:06

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, תקף היום (שלישי), בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב’, את חברי הכנסת אריה דרעי ומירי רגב ואמר,  כי פניו רק לממשלת ימין שבראשה יעמוד בנימין נתניהו.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

בראיון לאסתי פרז אמר גפני:  “אני מדבר עם כולם, אבל אנחנו הולכים רק עם הימין ועם נתניהו שעומד בראש גוש הימין. נקודה. אני הלכתי תמיד עם גוש הימין, לא צריך לתת דין וחשבון לאף אחד. כל אלה שמדברים בצורה הזאת, גורמים נזק לגוש”.

על הביקורת של רגב נגדו אמר גפני: ”היא מקשקשת ומדברת שטויות והיא באמת מורידה קולות לימין. למה זה מועיל מעבר לרווח בפריימריז? בואו נשמור על גוש הימין, על התמיכה בנתניהו, להביא את כולם להצביע ולהפסיק לדבר אחד על השני”.

גפני, שנעלב מאמירתו של אריה דרעי, לפיה הוא לוקח אחריות שגם יהדות התורה תלך לממשלה עם נתניהו – הגיב: “לפי הפטרונות וההתנשאות הזאת נראה שהוא יו”ר יהדות התורה. כדאי שידאג קודם לעצמו שלא ילך עם השמאל כמו שכבר פעם עשה”.

“אם דרעי אחראי עלינו שנלך עם גוש הימין, אני לא בטוח שאני יכול להיות אחראי עליו שהוא לא יסלח לליברמן”.

על האפשרות לחיבור של יהדות התורה וש”ס אמר גפני: “דרעי בזמנו לא הסכים, עכשיו זה לא על הפרק. יש לנו למעלה מ-50% נציגים מזרחים ברשויות המקומיות. בזמנו הרב שך אמר לא להכניס לרשימה נציג כדי לא לפגוע בש”ס. שמרנו על סטטוס קוו שהולכים יחד, אבל לא פוגעים אחד בשני”.

אתמול הצהיר דרעי כי אין סיבה לדאגה מהדברים הנשמעים מפיו של משה גפני בנוגע לממשלה הבאה. “אני אומר לך באחריות שאין מה לחשוש. דיבורים זה דיבורים, יש להם חשבונות פנימיים. אני לוקח אחריות על יהדות התורה. היא שייכת לגוש שלנו היא תלך לממשלה בראשות נתניהו ולא תלך לשום ממשלה בלי הליכוד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צרחן ושבבניק
    02/08/2022 16:36
    חצקל
  1. ..אח אח..איך אני נהנה לראות את המטורף הזה משה גפני..מתרגז במיוחד.כשהוא שומע את השם רב אריה דרעי..נו מחלת הקנאה של הגזען והמתנשא הזה קשה מאוד…שיתפוצץ…אם יחיה מאתים שנה לא יגיע לאבק רגליו של רב אריה..כל המחלוקות בציבור החרדי.ובין גדולי התורה..הוא גרם לכך..זאת עובדה..ברברי וצעקן.כלומניק.

  2. רק גאותניםנעלבים
    02/08/2022 23:28
    אני
  3. אדם גאותן נעלב