הנשיא ביידן במסר ליובל דיין: “תודה שהיית נאמנה לאמונה שלך”

שגריר ארצות הברית בישראל שיגר מסר תמיכה לזמרת יובל דיין, בשמו של הנשיא ביידן - אחרי שסירבה ללחוץ את ידו בגלל שמירת נגיעה • דיין הגיבה על הסרטון: "תודה עצומה לכל התומכים. מוחלת בלב שלם לכל המלעיגים. לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארה"ב, הנה התשובה שלו אליכם"
אבי כץ
כ' תמוז התשפ"ב / 19.07.2022 13:44

שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, שיגר היום (שלישי) סרטון וידאו מרגש לזמרת יובל דיין, אחרי הסערה שפרצה ברשתות החברתיות על שלא לחצה יד לנשיא ארצות הברית ג’ו ביידן בטקס בבית הנשיא בירושלים – בגלל שמירת נגיעה.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בסרטון שיובל דיין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אומר השגריר האמריקני בישראל: “היי, כאן טום ניידס, אני רוצה לשלוח מסר לך, יובל, שהופעת עם נשיא ארצות הברית והנשיא הרצוג”.

השגריר ניידס המשיך: “עשית עיבוד יפהפיה, של Let It Be. הנשיא היה אסיר תודה, בשם האנשים בישראל וארצות הברית. ותודה לך, שהיית נאמנה לאמונה שלך, תודה בשם העם האמריקני על שירתך היפהפייה”.

דיין, שסירבה ללחוץ את ידו של ביידן – הגיבה בשמחה: “תודה עצומה לכל התומכים. מוחלת בלב שלם לכל המלעיגים. לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארה”ב, הנה התשובה שלו אליכם. אפשר לחזור לשמוע את ‘לו יהי'”.

בתגובה שפרסמה הזמרת יום אחרי הסירוב המנומס לנשיא, טענה דיין כי כל הגורמים הרלוונטיים היו מעודכנים בכך שהיא שומרת נגיעה – וכי לא תלחץ את ידו של הנשיא.

“אצילות וכבוד האדם הם ערכי יסוד עליהם התחנכתי, אני מבקשת מכל מי שטען שאין לי דרך ארץ שיחזור מדבריו ויתנצל”, כתבה.  “אני בן אדם רגיש נורא, הבטן התהפכה לי יותר מהפחד הזה של לבייש אותו מאשר מגודל המעמד. לא נרדמתי כל הלילה, הלב שלי היה על מאתיים ואמרתי לעצמי: ‘תדגישי שוב בפניהם שאת שומרת נגיעה, שיהיה ברור ושלא תביכי אף אחד!, וזה מה שעשיתי”.

האם ביזיתי את הנשיא? גדלתי על ערכים ועקרונות יפים ויקרים מפז

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד אשרייך
    19/07/2022 16:16
    רחל
  1. היה ברור שהנשיא יכבד את דרכך דתך ואמונתך כי כשאנחנו עומדים על העקרונות והדת שלנו זה מכבד אותנו אשרייך שקידשת שם שמים ברבים

  2. כל הכבוד. פעם הבאה לא לשיר בפני גברים. זה גם אסור. בהצלחה.
    19/07/2022 20:49
    ישראל
  3. כל הכבוד. פעם הבאה לא לשיר בפני גברים. זה גם אסור. בהצלחה.