סמוטריץ’: לא ברור לי הקמפיין של איתמר, קרבות בוץ מרחיקים מאיתנו מצביעים

יו"ר הציונות הדתית על הביקורת של יו"ר עוצמה יהודית: "''איתמר ואני חברים טובים ושותפים ומשוחחים, ברור לנו שצריך להמשיך ביחד וכך יהיה. נביא לציבור מוצר מוגמר של רשימה טובה ומאוזנת"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 18:44

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ התייחס הערב (שני), בראיון לירון וילנסקי בגלי צה”ל, לעימות המתוקשר עם ח”כ איתמר בן גביר – והבטיח כי שניהם ירוצו יחד ברשימה אחת.

סמוטריץ’: “לא ברור לי הקמפיין התקשורתי של איתמר, כואב לי על זה. קרבות בוץ מרחיקים מאיתנו מצביעים”

הוא הוסיף: ”איתמר ואני חברים טובים ושותפים ומשוחחים, ברור לנו שצריך להמשיך ביחד וכך יהיה. זו האחריות שמחייבת אותנו שתביא לניצחון הימין”.

סמוטריץ’ הסביר כי לאחר הפריימריז במפלגת הציונות הדתית  יחתור לאיחוד הרשימות עם עוצמה יהודית: “נביא לציבור מוצר מוגמר של רשימה טובה ומאוזנת כדי למקסם את האלקטורט של גוש הימין.

”אנחנו שותפים וזו שותפות שמצליחה, היא הצליחה בבחירות האחרונות, היא הצליחה כל השנה, והציבור אוהב את השותפות – והיא תמשיך כדי שנוכל יחד להקים ממשלת ימין טובה למדינת ישראל”.

הבוקר, בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’, סיפר בן גביר על סמוטריץ’: “פניתי אליו, אמרתי לו ‘בוא ניפגש’, עד עכשיו לא נפגשנו. אני מוותר לו על המקום הראשון. כל הסקרים מראים מגמה מאוד ברורה בקשר לחוזק שלי, אבל אני רוצה ליצור אחדות כי אני רוצה לנצח את השמאל.

”לצערי אפילו לשבת בחדר אחד כרגע לא מתקיים. נימוקיו של בצלאל איתו, אבל אני מרגיש שכל רגע שאנחנו לא עושים את זה אנחנו פוגעים במדינת ישראל”.

בן גביר שאל למה במרכז-שמאל מיהרו להתאחד ובימין מתמהמהים: ”למה גנץ וסער יכולים להתאחד ואצלנו מחכים לרגע האחרון? להוציא את המיץ לציבור? ככל שהזמן עובר גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ’. אני לא אחכה חודש וחצי עד הפריימריז במפלגת הציונות הדתית כדי להתחיל לדבר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות