קיבלתם? משרד התחבורה זיכה את רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו למירון

משרד התחבורה סיים את הזיכוי לכל רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו למירון ביום חמישי - החל ממועד החלטת המשטרה שלא לאפשר את העליה לציון הרשב"י • "ההחזרים בוצעו ישירות לכרטיסי האשראי" • עו"ד אוריאל שטרן: "כדאי שאנשים יבדקו. מי שלא קיבל שיפנה למשרד התחבורה"
יוני גרין
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 17:21

משרד התחבורה סיים להעביר את הזיכוי לכל רוכשי הכרטיסים  שלא הגיעו למירון ביום חמישי – החל מהרגע שהמשטרה החליטה שלא לאפשר יותר עליה להר מירון בל”ג בעומר.

במכתב ששיגרה שרונה קרסגי, מנהלת פניות הציבור, בתגובה לפנייה של עו”ד אוריאל שטרן על  החזר כספי בגין ביטול הנסיעה להר מירון ביום ההילולא – היא כתבה:

“פנייתך הועברה לבחינתם של הממונה הארצי על שירותי התחבורה הציבורית והיועץ למגזר החרדי מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה.

“לדבריהם, משרד התחבורה סיים את הזיכוי באופן רוחבי לכל רוכשי הכרטיסים שלא הגיעו למירון ביום חמישי החל ממועד ההחלטה הגורפת של המשטרה שלא לאפשר את העליה להר מירון – דהיינו הנסיעות שיצאו משעות הצהרים של יום חמישי וכמובן כלל הנסיעות שלא יצאו כלל ממוקדי היציאה בערים השונות החל משעת הפסקת האירוע על ידי המשטרה.

“ההחזרים בוצעו ישירות לכרטיסי האשראי שבהם נרכשו הכרטיסים”.

עו”ד אוריאל שטרן אומר לחרדים 10: “משרד התחבורה כותב כי הם השיבו את כל כספי הנסיעה לאלו שלא הגיעו למירון. עד כמה שידוע לי, אנשים לא מודעים לכך שקיבלו החזר. כדאי שאנשים יבדקו – וככל שלא קיבלו שיפנו למשרד התחבורה”.

לאחר הילולת ל”ג בעומר במירון, הודיע משרד התחבורה כי הפעיל במהלך ההילולה במירון – בימים רביעי וחמישי – 1500 אוטובוסים ממוקדים בכל רחבי הארץ ו-400 אוטובוסים נוספים ששימשו את המתפללים כשטאלים בהר ליישובים ולחניונים סביב ההר.

מערך ההיסעים הסיע כ-70 אלף מתפללים אל הר מירון וממנו, לכל היעדים בארץ.

עם הנחיית הממונה על ההילולה במירון, המשטרה, והמשרד לשירותי דת, על סיום הפעלת מערך ההיסעים אל ההר, משרד התחבורה הסיע את עשרות אלפי המתפללים שהיו במירון, בחזרה לביתם.

במשרד הודיעו אז, כי “פרטים אודות ההחזר הכספי על כרטיסי נסיעה למירון, שלא מומשו ביום חמישי, בשל סיום מערך ההיסעים, יפורסמו בהמשך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות