האבא: ‘קיבלנו ברכות מצדיקים, כולם אמרו שהוא חי בריא ושלם’

מעצר החשוד הוארך עד יום שישי • מידע חסוי האסור בפרסום דלף בגלל טעות במשטרה • אביו של מוישי: "כיוון החקירה מעלה את החשש שהוא איננו, אך זה לא אומר שהנורא מכל קרה" • "אנחנו כמובן מכינים את עצמנו גם לאפשרויות נוספות, אבל עם זאת אנחנו מאמינים שהכל בסדר איתו"
חרדים 10
ל' סיון התשפ"ב / 29.06.2022 00:20

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) עד ליום שישי הקרוב, את מעצרו של חשוד הקשור ככל הנראה למעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 ממודיעין עלית, הנעדר מזה 94 יום.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

במהלך הפצת צו איסור הפירסום על ידי המשטרה, דלף גם מידע חסוי האסור בפרסום – ומשפחת קליינרמן הגיבה על כך: “לצערינו, עקב טעות אנוש מתוך דוברות המשטרה, זלג מידע שלא היה אמור להיות מופץ, בשלב זה”.

שמואל קליינרמן, אביו של מוישי, אמר היום כי כיוון החקירה החדש של המשטרה “מעלה את החשש שהוא איננו”, אך הוא לא חושב שהנורא מכל קרה.

למרות החששות, האב מתעקש לשמור על אופטימיות. “אנחנו לא חושבים שאם יש חשוד, זה אומר שהנורא מכל קרה. אנחנו עדיין בטוחים שמוישי בחיים ומאמינים שהוא יחזור בריא ושלם. אנחנו מקווים שההתפתחות הזו בחקירה תוביל למשהו טוב ובקרוב הוא יחזור אלינו”, אמר ל-ynet.

ל’ישראל היום’ אמר: “האמת היא שאנחנו לא יודעים כלום. אמרו שיש משהו אבל לא שמענו אפילו מה בדיוק קורה. התקשר אלינו מפקד המרחב ועדכן אותנו בנושא, אמר שיש איסור פרסום ושמקווים שיהיו תוצאות בקרוב. שרק נדע וברגע שיש לו משהו הוא יעדכן אותנו. חשבנו שתהיה התקדמות, אך יחד עם זאת לא ידענו מתי תגיע ההודעה. זה תמיד מפתיע שפתאום יש תפנית, בטח שעד עכשיו לא היה שום דבר. עברו 94 ימים מאז שמוישי נעלם, 94 ימים שאנחנו מחכים למוישי בקוצר רוח ובדאגה רבה”.

קליינרמן סיפר על התחושות: “האמת היא שזה יצר מתח והוסיף על המתח שאנחנו כבר נמצאים בו. אם כבר יש משהו בנושא זה קצת מפחיד. אני לא יודע מה יכול להיות, אבל אנחנו מתפללים שנראה אותו בקרוב בריא ושלם. משמח לראות שכולם מושקעים בנושא הזה, שכל עם ישראל מושקע בזה. זה מחמם את הלב.

“אנחנו שומרים על אופטימיות. אנחנו אופטימיים ובטוחים שיהיה טוב. אנחנו כמובן מכינים את עצמנו גם לאפשרויות נוספות, אבל עם זאת אנחנו מאמינים שהכל בסדר איתו. קיבלנו ברכות מצדיקים ומקובלים שכולם אמרו שהוא חי ובריא ושלם, כמו שהוא הלך כך יחזור בריא ושלם”.

ממשפחת קליינרמן נמסר ל”ישראל היום” בתגובה להתפתחות ומעצר החשוד: “כל עוד מוישי לא נמצא אין משמעות להתפתחויות חדשות. אנחנו ממשיכים להתפלל ולעשות השתדלויות מבלי לפגוע בחקירה. ממשיכים בחיפושים עד שנמצא את מוישי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות