“שקר מוחלט”, “תצפה בשידור ותתנצל”: יאיר לפיד VS איילה חסון

ראש הממשלה החליפי טען שאיילה חסון דיווחה עליו פרסום שקרי חסון החזירה: "לפיד אתה מטעה ולא אומר אמת. כרגיל שטחי" • איש תקשורת: "אין פה בכלל עניין של פרשנות. הוא צריך למחוק את הציוץ ולהתנצל בפניה. הוא פשוט כתב שם דברים שהיא לא אמרה בשום שלב"
אבי כץ
כ' סיון התשפ"ב / 19.06.2022 13:06

שר החוץ יאיר לפיד תקף בליל שבת את עיתונאית חדשות 13 איילה חסון – והאשים כי היא דיווחה עליו פרסום שקרי.

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

“איילה חסון פרסמה היום שהתערבתי בצו יציאה מהארץ של הבן (שלא ידעתי על קיומו) של שלמה פילבר (שלא פגשתי ולא החלפתי איתו מילה מעודי)”, כתב השר לפיד בחשבון הטוויטר שלו.

“כמובן שלא היה ולא נברא. אבל תגובתי לא הובאה כי היא לא טרחה אפילו לבקש אותה. אילו ביקשה יכולתי להגיד לה שמדובר בשקר מוחלט וגם מאוד משונה. מצד שני, זו לא בדיוק הפעם הראשונה שהיא עושה את זה, אז לא נורא”.

איילה חסון לא נותרה חייבת והשיבה לו: “יאיר לפיד אתה מטעה ולא אומר אמת. כרגיל שטחי. הדבר היחיד שאמרתי לגביך הוא שאישרת את המינוי של אשת הבן של פילבר לסגנית קונסול. שום דבר אחר לגביך! לך תצפה בשידור שלי כמה פעמים אולי אז תבין ותתנצל בפני”.

איש התקשורת אראל שנבל מ’מקור ראשון הגיב: “ראיתי שלוש פעמים את הידיעה של אילה חסון אמש על בנו של פילבר. קראתי שלוש פעמים את ציוץ התגובה של לפיד שבו הוא תוקף אותה. אין פה בכלל עניין של פרשנות, ראש הממשלה החלופי צריך למחוק את הציוץ ולהתנצל בפניה. הוא פשוט כתב שם דברים שהיא לא אמרה בשום שלב, נקודה”. 

עיתונאי ערוץ 14 גלעד צוויק צייץ: “תופעה מסוכנת – לפיד מפנה את מכונת השקרים המשומנת שלו נגד עיתונאים שפרסומיהם לא נוחים לו. זה התחיל בפוסט השקרי שלו לפני שבוע לגבי החשיפה שלי על יומניו, וממשיך השבת עם סילוף מחפיר לחשיפה של איילה חסון. לפיד יודע שקל להוכיח שקריו – ועדיין בוחר לשקר עד כדי כך הוא מזלזל בתומכיו, ובצדק”. 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולי על ראש
    19/06/2022 14:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הגנב בוער הכובע

  2. רובין
    26/06/2022 14:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כמובן, שאדם כזב “ראוי” להיות ראש ממשלה. כנראה בנט ולפיד מהווים עונש לעם קשה עורף….