פינדרוס: אלמוג מתחנף לפועלים נגדו ונגד הקיום של העם היהודי

ח"כ יצחק פינדרוס על הופעתו של יו"ר הסוכנות הנבחר בוועידת התנועה הרפורמית: "מביש ומצער" • "מזכיר לאלמוג את המעשה המחפיר של התנועות הפלורליסטיות שגרמו לו לשוב על עקבותיו בטיסה בהולה מחשש שייעצר בלונדון"
אריה ריבקינד
כ' סיון התשפ"ב / 19.06.2022 11:35

ח”כ יצחק פינדרוס הגיב הבוקר (ראשון) על הופעתו של יו”ר הסוכנות הנבחר דורון אלמוג בוועידת התנועה הרפורמית בשפיים.

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

“הניסיון של המועמד לתפקיד יו”ר הסוכנות היהודית, דורון אלמוג, למצוא חן בעיני התנועות הליברליות והרפורמיות, הוא מביש ומצער”.

פינדרוס הוסיף: “אני מבקש להזכיר לאלמוג את המעשה המחפיר של התנועות הפלורליסטיות שגרמו לו לשוב על עקבותיו בטיסה בהולה מחשש שייעצר בלונדון. הרפורמים מסתירים את האג’נדה האנטי ציונית שלהם ומנסים בכל דרך לחדור ולהשפיע על מדינת ישראל, לאחר הכישלון ההיסטורי שלהם בקהילות הרפורמיות בארה”ב בהן נרשמו קרוב ל-70% התבוללות”.

הח”כ מיהדות התורה הדגיש: “אין תחליף לזהות יהודית אותנטית ושורשית. אני קורא לאלמוג להתנער מדבריו ומהניסיון למצוא חן בעיני מי שפועלים נגדו ונגד זכות הקיום של העם היהודי בארצו”.

כפי שדווח בחרדים 10, אלמוג בחר בסוף השבוע האחרון להשתתף בוועידת התנועה הרפורמית. בנאומו בפני באי ועידת התנועה אמר יו”ר הסוכנות הנבחר: “זה המקום הראשון שבחרתי להיות בו לאחר בחירתי”.

במהלך האירוע הוא זכה לתשואות נלהבות, כשסיפר על בתו הבכורה שעלתה בגיל 12 לתורה ב’טמפל’ רפורמי. “התמונה של ניצן בתנו עם הטלית תלויה בבית”, סיפר.

אלמוג הביע התרגשות גם כשקיבל מהנהגת התנועה את הסידור הרפורמי ‘תפילת האדם’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות