דיסטל-אטבריאן לנתניהו: “אני מתה. אני מתה. לא אשאר בליכוד”

חברת הכנסת הבהירה לראש האופוזיציה כי תתנגד להחזרתו של גדעון סער למפלגת הליכוד, אך קיבלה הסבר כי נתניהו באופן כללי מתנגד להשמצות נגד בני משפחה של פוליטיקאים • דוד ביטן מבהיר: אין שום היתכנות שסער יחזור לליכוד; נתניהו מפחד שיתקפו גם את המשפחה שלו
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"ב / 12.06.2022 09:47

תקרית חריגה אירעה בשבוע שעבר בין יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו לבין ח”כ גלית דיסטל-אטבריאן בסמוך למליאת הכנסת. כך פורסם הבוקר (ראשון) בתוכנית “הבוקר הזה” בכאן רשת ב.

על פי הפרסום, נתניהו פנה לח”כ דיסטל-אטבריאן לפני נאומה במליאה וביקש ממנה שלא לערב בו את משפחתו של השר גדעון סער. “בלי לערב משפחות, את יודעת שאני לא אוהב את זה”, אמר.

זה קרה ביום שהדיווחים על מו”מ בין נתניהו לסער היו מאוד אינטנסיביים וח”כ דיסטל-אטבריאן היתה בטוחה שדברי נתניהו מחזקים את האפשרות הזו ואולי אף את חזרתו של סער לליכוד.

לפי עדות כמה ח”כים לאירוע, אמרה דיסטל-אטבריאן לאחר מכן: “לא, אני מתה, אני מתה. אני לא מאמינה. לא יכול להיות שאנחנו נחזיר את סער לליכוד. זה בלתי נתפס. אני לא אשאר ככה בליכוד, אם סער יחזור”.

בשלב הבא, ח”כ אמיר אוחנה ביקש להרגיע את הרוחות ואמר לח”כ דיסטל-אטבריאן: “נתניהו באמת לא אוהב שמערבים משפחות. טיפסת עם הספקולציה שלך על עץ גבוה מידי. אין מצב שהוא יצרף את סער”.

ח”כ דיסטל-אטבריאן נרגעה בשלב הזה וקיבלה את הדברים. מלבדה, ישנם עוד חברי כנסת בליכוד שמתנגדים נחרצות לחזרה אפשרית של סער למפלגה.

בתוך כך, ח”כ דוד ביטן מהליכוד אמר היום כי אין שום היתכנות שהשר גדעון סער יחזור לליכוד.

על רקע הדיווח, לפיו נתניהו ביקש מחברי כנסת בליכוד שלא לתקוף את בני משפחתו של סער, אמר ביטן כי אין זו פעם ראשונה שנתניהו מבקש שלא לתקוף את בני משפחותיהם של יריביו. “נתניהו תמיד אומר לא לתקוף משפחות, הוא לא רוצה שייתקפו את המשפחה שלו”, אמר ביטן.

חבר הכנסת הוסיף כי הוא בעד יציאה לבחירות. “יש לנו סיכוי טוב מאוד לקבל 61 מנדטים. הציבור מחכה לשינוי, לא סתם לאנשים שיהיו שרים”, אמר.

הוא ציין בנוסף כי הוא בעד שריון מקומות ברשימת הליכוד בעבור כל חבר כנסת שיעבור למפלגה, בהם סילמן ואורבך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות