סגן מנהל ‘בלינסון’ לשעבר מצטרף ל’למענכם’: ישמש כסגן נשיא הארגון

ד''ר גדי נוימן, לשעבר סגן מנהל המרכז הרפואי 'בלינסון', מצטרף לארגון 'למענכם' בראשותו של היועץ הרפואי יוסי ערבליך • יצטרף לניהול מערך המילואים של צוות הייעוץ הרפואי • בימים האחרונים כבר החל לקבל קהל ב'למענכם'
אבי כץ
ח' סיון התשפ"ב / 06.06.2022 23:31

ד”ר גדי נוימן, לשעבר סגן מנהל המרכז הרפואי ‘בלינסון’ בפתח תקווה, מצטרף לארגון ‘למענכם’ בראשותו של היועץ הרפואי וחתן אות הנשיא להתנדבות יוסי ערבליך – וישמש כסגן נשיא הארגון.

ד”ר נוימן, מהמומחים המובילים בתחום האורולוגיה, בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות, שימש כסגן מנהל בית חולים ‘השרון’ פתח תקוה, ומילא שורת תפקידים בכירים נוספים.

נוימן הינו שותף בכיר בניהול ופיתוח פרויקטים רפואיים שונים, ונחשב לאחד מהרופאים המוערכים ביותר בישראל. הצטרפותו של ד”ר נוימן לארגון ‘למענכם’ מהווה בשורה משמעותית לציבור הנעזרים בארגון, על רקע ניסיונו הרפואי העשיר.

ד”ר נוימן, שכבר החל בימים האחרונים לקבל קהל ב’למענכם’, ישמש כסגן נשיא הארגון, לצדו של פרופ’ יוסף פרס נשיא ארגון ‘למענכם’ ולשעבר מנהל בית החולים שניידר.

נוימן יצטרף לניהול מערך המילואים של צוות הייעוץ הרפואי יחד עם ד”ר בני דוידזון, הממלא תפקיד זה בהצלחה רבה, מאז הקמת המערך.

יו”ר ‘למענכם’ וחתן אות הנשיא להתנדבות יוסי ערבליך: “‘למענכם’ ממשיכה לצעוד ולהצעיד קדימה את עולם הייעוץ הרפואי ההתנדבותי ואני מודה לד”ר גדי נוימן על האמון הרב אותו הוא מביע בהצטרפותו לארגון. מספר הפונים לארגון נמצא במגמת עליה מתמדת ואנו מוכרחים להדביק את הקצב בכדי להמשיך להעניק לכל תיק רפואי למבט מקצועי. אני בטוח שהידע והניסיון הרב שד”ר נוימן מביא איתו, ישמשו לטובת הכלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות