כאוס באל על: בגלל סכסוך עבודה – לא השתתפו במטס, טיסות בוטלו

אי הבנה בין גורמים בחברת התעופה גרמו לביטולים • אל על: "פועלים ברגעים אלה על מנת למצוא ללקוחות טיסות אחרות או פתרון חלופי הולם" • מטוסי 'אל-על' לא ישתתפו במטס האזרחי בשל סכסוך עבודה
חרדים 10
ד' אייר התשפ"ב / 05.05.2022 12:27

חברת התעופה נכנסת לסחרור: הנהלת אל על הודיעה ללקוחותיה על ביטול של טיסות רבות בימים האחרונים.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

לפי דיווח של שמעון יעיש ב’ישראל היום’, הסיבות לכך הן ככל הנראה אי הבנות בין גורמים שונים בחברה.

ב’כאן חדשות’ דווח כבר אמש כי סכסוך בין טייסי אל על להנהלת החברה הוביל לכך שהחברה נאלצה לבטל טיסה לוונציה שעות לפני ההמראה, עקב חוסר יכולת לאייש צוותים.

בהודעה שנשלחה אמש למחזיקי הכרטיסים נכתב שהטיסה בוטלה “מסיבות מבצעיות”.

ב’ישראל היום’ דווח כי בין היעדים שבוטלו מהן או אליהם טיסות: בוסטון, ניס, ציריך, דובאי, ברלין, פריז, ורשה, בריסל, בנגקוק, אתונה ויעדים נוספים.

נוסעים רבים זועמים על ההחלטה המאוד דרמטית עבורם.

נוסעת סיפרה ל’ישראל היום’: “לא ייאמן, הודיעו לנו כמה שעות לפני הטיסה שהיא מבוטלת, אנחנו תקועים בדובאי”. נוסעת אחרת שקיבלה הודעת ביטול טוענת: “המחירים עכשיו גבוהים פי כמה, אצטרך לקנות כרטיס על חשבוני, מה החוק? אני יכולה לתבוע פיצוי? זה פשוט נורא מבחינתי, אני לגמרי תקועה”.

כתוצאה מביטולי הטיסות של אל על, חברת התעופה היוונית ‘בלו בירד איירוויס’ מעדכנת, כי מהבוקר החברה מכרה עשרות מושבים לאתונה. החברה אף הגדילה את נפח המטוס ל-189 מושבים, בכדי לתת מענה לנוסעים שמחפשים חלופות לטיסות שבוטלו במפתיע ליעד המבוקש בסוף שבוע זה.

מחברת אל על נמסר: “אל על נאלצת לבטל מספר טיסות מסיבות מבצעיות שאינן בשליטתה. החברה, בשיתוף כלל מגזרי העובדים ובכל הסקטורים, עושים מאמצים רבים על מנת שניתן יהיה להוציא את הטיסות. צוותי אל על פועלים ברגעים אלה על מנת למצוא ללקוחות טיסות אחרות או פתרון חלופי הולם”.

גם במטס האזרחי שצפוי לעלות היום לאחר המטס הצבאי ‘אל על’ לא תשתתף בשל סכסוך עבודה. עובדי התחזוקה לא השלימו את הבדיקות הנדרשות לפני הטיסה ולכן מטוסי החברה לא ישתתפו.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות