מחאה חריגה: המשפחות השכולות החזירו לבני גנץ את ‘שעון השלום’

נציגי המשפחות זועמים על כך שהשעון שאותו קיבלו כשי - מעוטר בסממנים לא יהודיים ולא לאומיים • "הניתוק הוא חלק בלתי נפרד מהממשלה הנוכחית. הפגיעה במשפחות השכולות שבן משפחתן מסר את חייו למען המדינה - היא חציית קו אדום"
חרדים 10
ב' אייר התשפ"ב / 03.05.2022 19:15

נציגי משפחות שכולות הגיעו היום (שלישי) אחר הצהרים לביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין – וערמו סמוך לביתו את השי השנתי שקיבלו מאגף המשפחות במשרד הביטחון, לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות האיבה.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

נציגי המשפחות זועמים על שהשעון אותו קיבלו כשי – מעוטר בסממנים לא יהודיים ולא לאומיים.

לטענת המשפחות הכאובות, על ‘שעון השלום’ אין מגן דוד, מנורת שבעת הקנים, דגל ישראל, הכותל או סמל צה”ל, לעומת זאת, מופיעים בשעון מסגד כיפת הסלע וכנסיית א-טור בהר הזיתים. כמו כן, הסהר האיסלאמיסטי מופיע 13 פעם יחד עם הסמל הנוצרי – הכוכב המחומש.

לצד החזרת השי הן צרפו שלט מחאה ענק שבו נכתב: “כואבים על הפגיעה בכבודם של הנופלים ובכבודה של ירושלים”.

ארגון ‘תורת לחימה’: “המשפחות ראו בשעון מטעם משרד הביטחון – סממנים שאינם מכבדים את ערכיהם, כמו שיוכה הדתית והלאומית של בירת ישראל לשלוש הדתות, ובנוסף העלמתם של סממני היהדות. הם הרגישו שיקיריהם נפלו בקרב למען מדינה יהודית ואילו משרד הביטחון בחר לטשטש את זהות המדינה וזהותה של ירושלים בשם אג’נדה פרוגרסיבית, לכן הם בחרו להחזיר את המתנה”.

מרכז ליב”ה: “הניתוק הוא חלק בלתי נפרד מהממשלה הנוכחית. הפגיעה במשפחות השכולות שבן משפחתן מסר את חייו למען המדינה – היא חציית קו אדום. בני גנץ זה הזמן להתנצל ולשוב למוטב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות