בפעם השנייה: רקטה שוגרה מעזה – נזק קל לבית ומכונית בשדרות

בפעם השנייה השבוע: רסיס של רקטה פגע בחצר בית ובמכונית בעיר שדרות • פרצה שריפה - אין נפגעים • צה"ל: זוהה שיגור אחד - ונפילה בשטח פתוח • בן גביר: "גם גורשנו משער שכם וגם אכלנו את הדגים המסריחים. כניעה לטרור מזמינה כניעה נוספת וטילים"
חיים טוויל
כ' ניסן התשפ"ב / 20.04.2022 22:56

התרעת צבע אדום הופעלה הערב (רביעי) בעיר שדרות וביישובים איבים וניר עם שבמועצה האזורית שער הנגב.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

מחבלים מרצועת עזה שיגרו רקטה אחת שהתפוצצה בשטח פתוח ליד שדרות. רסיסים של הרקטה פגעו בחצר בית ובמכונית בשדרות. שריפה פרצה במקום. אין דיווחים על נפגעים או נזק לרכוש.

מהמשטרה נמסר: “כוחות המשטרה הוזעקו בעיר שדרות בעקבות דיווח על נפילת פריט רקטי בחצר בית, לא דווח על נפגעים. חבלני משטרת ישראל מטפלים בפריט במטרה להסירו בבטחה מהמקום”.

התושבים בעוטף עזה לא דיווחו על שמיעת הדי פיצוצים. אין נפגעים.

ח”כ בצלאל סמוטריץ הגיב  על ירי הרקטה לשדרות: “מי שבוחר בחרפה מקבל מלחמה”.

ראש העיר שדרות אלון דוידי הגיע לבית בעיר שנפגע מרסיסי רקטה ששוגרה מרצועת עזה – ואמר: “כולנו זוכרים את הירי בצהרי היום לפני חצי שנה שנותר ללא תגובה של ישראל. עכשיו אני מצפה מראש הממשלה, שר הביטחון והקבינט שלא יכילו את הירי הזה שבנס נגמר ללא נפגעים.

“תושבי שדרות והעוטף ראויים לחגוג את חול המועד ושביעי של פסח בשמחה ובבטחה כמו כל עם ישראל והתפקיד של הממשלה לדאוג שזה יקרה”.

ח”כ איתמר בן גביר הגיב על הירי: “גם גורשנו משער שכם וגם אכלנו את הדגים המסריחים. כניעה לטרור מזמינה כניעה נוספת וטילים”.

הוא  הוסיף: “ירי טילים על ישראל וגם הפעם בנט ששבוי בידי מועצת השורא לא יגיב בעוצמה, אולי במקרה הטוב יפציץ דיונות ריקות. ראש הממשלה גם חילק היום את ירושלים, נכנע לחמאס ופגע במוסד חסינות חברי הכנסת וגם גרם לחמאס להרים ראש ולשגר טילים על ישראל”.

ביום שני האחרון, לראשונה מאז חודש ספטמבר, שוגרה רקטה מעזה – שיורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. אזעקת צבע אדום נשמעה בשני יישובים במועצה האזורית אשכול.

בתגובה לירי הרקטה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר יעדים בעזה ולדברי דובר צה”ל השמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון חמאס.

בחמאס שיגרו טיל נ”מ לעבר אחד המטוסים שביצע את התקיפה.

ארגון הטרור גם טען כי צה”ל הפציץ אתרים ריקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות