השרה ברביבאי: לא שוללת ישיבה עם אחמד טיבי ועודה בקואליציה

שרת הכלכלה מ'יש עתיד' התייחסה למשבר הפוליטי, וגם לדרך אפשרית לפתור אותו - עם הכנסת הרשימה המשותפת לקואליציה: "לא שוללת כלום, אני תומכת בכל מאמץ שיישמר את הקואליציה הזו" • מאוחר יותר נבהלה וצייצה בטוויטר: "המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה שלנו"
חרדים 10
י' ניסן התשפ"ב / 10.04.2022 21:00

לאחר שח”כ עידית סילמן הכריזה היום (ראשון) כי “ההחלטה שלי לפרוש מהקואליציה היא סופית” –  שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי מ’יש עתיד’, הודיעה הערב ב’תוכנית חיסכון’, כי היא לא פוסלת ישיבה עם אחמד טיבי ואיימן עודה בקואליציה.

ניקיון לפסח: מה אתם יודעים על כללי תחזוקה של מערכת הגז הביתית?

“צר לי שעידית בחרה ללכת, היא התאמצה רבות למען קיומה של הקואליציה הזו”, אמרה השרה ברביבאי. “אני מציעה לא למהר להספיד את הממשלה. אנחנו נבחן שיתופי פעולה עם כולם, אני תומכת בכל מאמץ שיישמר את הקואליציה הזו”.

ברביבאי הוסיפה: “אני חושבת שכל מאמץ פוליטי לייצר את האפשרות שהקואליציה הזאת תמשיך לתפקד למען האזרח היא חשובה. אני לא שוללת כלום על הפרק כשאני חושבת על האלטרנטיבה של להכניס את המשק לקיפאון. אנחנו מדברים עם כולם ועושים כל מאמץ לחזק את היכולת שלנו לקבל החלטות”.

זמן קצר לאחר הריאיון, השרה צייצה בטוויטר ובחרה לחזור בה מאמירותיה: “המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה שלנו. שיתוף פעולה בכנסת אפשרי בדיוק כפי שביבי עשה כל השנים”.

מוקדם יותר היום דיווחה עיתונאית חדשות 13 אילה חסון, כי גורמים בממשלת בנט-לפיד-עבאס פנו למשפטנים בבקשה לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת.

לפי הערכות, הרשימה המשותפת לא תצטרף לקואליציה, אך הממשלה תישען על תמיכתה במליאת הכנסת, כדי להעביר חוקים חשובים וכן כדי לאשר את תקציב המדינה הבא.

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב בחשבון הטוויטר שלו: ”קואליציה עם המשותפת? כנראה שבנט איבד את זה”.

יועצו של נפתלי בנט, יותם בן ישראל, הכחיש את הדיווח בחדשות 13 ולפיו גורמים בממשלת בנט-לפיד פנו למשפטנים בבקשה לנסח הסכמות עם הרשימה המשותפת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות