צה”ל פשט בג’נין על בית המחבל מת”א; פעיל ג’יהאד חוסל • צפו

לוחמי סיירת גולני וכוחות הנדסה מיפו את בית המחבל רעד חאזם במחנה הפליטים בג'נין: אביו ואחיו של המחבל נמלטו ונמצאים במקום מסתור • כוחות דובדבן וימ"ס מג"ב פעלו במרחב ג׳נין ובכפרים סמוכים ועצרו שני מבוקשים • התנהל קרב יריות: מחבל הרוג ו-17 פצועים מהג'יהאד האסלאמי
חיים טוויל
ח' ניסן התשפ"ב / 09.04.2022 20:37

צה”ל וכוחות הביטחון פעלו לפנות בוקר (שבת) במרחב העיר ג׳נין.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

בהודעת דובר צה”ל נמסר, כי לוחמי צה”ל מסיירת גולני וכוחות הנדסה מיפו את ביתו של המחבל רעד חאזם שביצע את פיגוע הירי שהתרחש ביום חמישי בתל אביב. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

בנוסף, פעלו כוחות מיחידת דובדבן וימ”ס מג”ב איו”ש במרחב העיר ג׳נין ובכפרים סמוכים ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. הפעילות בוצעה על בסיס מודיעין מדויק של אגף המודיעין והשב”כ.

במהלך הפעילות במרחב, הלוחמים ניהלו קרב ירי כנגד מחבלים שירו לעברם. אחד החמושים שנוטרל מוכר כפעיל בארגון הטרור הג’יהאד האיסלאמי.

על פי מקורות פלסטיניים, ההרוג הינו אחמד אל-סעדי והוא ככל הנראה חוסל בירי צלפים.

סעדי, בן 23, הוא מפעילי השטח של “גדוד ג’נין”, המשויך לסניף “חטיבות אלקודס”, הזרוע הצבאית של ארגון הג’יהאד האסלאמי. במהלך העימותים נפצעו 17 פלשתינים.

בהלוויתו השתתפו אלפי צעירים הפלסטיני שקראו לנקום בישראל. אביו של מבצע הפיגוע בתל אביב שהסית להמשך הטרור נגד ישראל לא נעצר בפעולת צה”ל. גם יתר בני משפחתו לא נעצרו.

זאת משום שאביו ואחיו של המחבל נמלטו ונמצאים במקום מסתור.

עוד מסר דובר צה”ל, כי כוח שפעל במקביל ניטרל מחבל נוסף המוכר גם הוא כפעיל בארגון הטרור הג’יהאד האיסלאמי. המחבל נעצר, נשקו נתפס והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

דובר צה״ל אמר: ״צה״ל ימשיך לבצע פעילויות סיכול ומעצרים בכל זמן ובכל מקום אליו יידרשו לוחמיו להגיע, וזאת בכדי למנוע פיגועים ולחזק את ביטחונם של תושבי מדינת ישראל.״

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות