חטף יחד עם חבר מביתר עלית ילד בבית שמש וביצע בו מעשה חמור

שמואל וינברג, בן 23, תושב קרית גת, חטף לפני כשבועיים בעיר בית שמש ילד בן 10 וביצע בו עבירות של מעשים חמורים, יחד עם חבר בן 17 מביתר עלית, "המצוי עמו במערכת יחסים"
חיים טוויל
ז' ניסן התשפ"ב / 08.04.2022 13:23

פרקליטות מחוז ירושלים  הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמואל וינברג, בן 23, תושב קרית גת –  וזאת לאחר שחטף ילד בן 10 וביצע בו עבירות של מעשים חמורים לפני כשבועיים בעיר בית שמש.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד דולי מזעל, הנאשם ונער בן 17 מביתר עלית, המצוי עמו במערכת יחסים, הציעו לילד בן 10, שעמד בתחנת האוטובוס, טרמפ למקום אליו הוא צריך להגיע.

במהלך הנסיעה הגיעו לחורשה, אז ביצעו בו השניים עבירות חמורות בניגוד לרצונו.

בשלב מסוים פתח הילד בן 10 את דלת הרכב, נמלט והזעיק עזרה.

 כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חטיפה ומעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס.

 הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

נגד הנער בן ה-17  המעורב באירוע יוגש כתב אישום בכפוף לשימוע.

לפי כתב האישום, בתחילה, עצר הנאשם את מכוניתו, רכב מסוג פולקסווגן גולף, יחד עם חברו מביתר, והשניים הציעו לשני ילדים בני 11 לעלות לרכב לצורך “סיבוב” וחילקו לאחד מהם ממתקים, אולם הילדים סרבו לעלות לרכבם.

ביום 22.3.27 בסמוך לשעה 18:30 עמד ד’, ילד בן 10, בתחנת אוטובוס בבית שמש והמתין להגעת אוטובוס שיסיעו לחוג בשכונה בבית שמש. הנאשם אשר נהג באותה עת ברכב, הבחין בילד בתחנת האוטובוס, עצר את רכבו והציע לילד בתרמית “טרמפ” למקום אליו צריך היה להגיע.

הילד נכנס לרכב והשלושה נסעו מהמקום.

בתחילת הנסיעה טען הנאשם בכזב בפני הקטין כי הוא נוסע “בדרך קיצור”, והחל לנסוע לכיוון רחוב ריב”ל ומשם נכנס אל תוך חורשה. הילד סירב לנסוע דרך אותו קיצור ואמר לנאשם כי אין מדובר בדרך הנכונה וכי הוא צריך להגיע לשכונת ***.

בתגובה אמר הנאשם שוב בכזב, כי הוא נוסע בקיצור דרך, והמשיך בנסיעה לכיוון החורשה. בשלב מסוים, בעת נסיעתם בחורשה, עבר הנער בן ה-17 מביתר עלית  מהמושב הקדמי שליד הנהג, למושב האחורי ליד מושב הילד, תוך שהוא מעמיד פנים כי בכוונתו להוציא דבר מה מהתא שמאחורי המושב האחורי.

בהמשך לכך, התיישב סמוך לילד, פנה אליו וניסה לפגוע בילד בכוח, בניגוד לרצונו. בתגובה השיב הקטין: “לא רוצה” ושילב את רגליו על מנת למנוע את מעשיו של התוקף.

בשלב מסוים נכנע הילד והנער ביצע  בו מעשים חמורים. בשלב זה, פתח הילד את דלת הרכב על מנת לקפוץ ולהימלט מהרכב, סגר את הדלת ופתח אותה פעם נוספת.

בתגובה ביקש הנער מביתר מהנאשם לעצור את הרכב. הנאשם עצר את הרכב והילד נמלט בריצה מהרכב והזעיק עזרה.

“במעשיו אלה, הנאשם פיתה אדם בצוותא, באמצעי תרמית, ללכת מן המקום שהוא נמצא בו, וכן ביצע בצוותא חדא מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, ללא הסכמתו”, נאמר בכתב האישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות